Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle - bare et surt opstød..samt et par spørgsmål..!! Vi fik leveret en dejlig ny C4 Picasso 1. juni 2007 og siden da er det desværre lykkedes mig at få 3 stenslag - nummer 3 her til morgen. Det første stenslag kostede en ny forrude (kun 9000,- SEK med 3000,- i selvrisiko). Det andet stenslag fik jeg lappet i København og nu håber jeg rigtig meget at jeg også kan få lappet det nyeste stenslag. Er der nogen som kender et godt og billigt sted i Malmø - og gerne et sted hvor man bare kan komme forbi uden for megen ventetid..?? Alle 3 stenslag er sket på motorvejen 3-4 km. inden broen (og jeg har kørt ganske normalt), hvor de 2 første har været fra lastbiler og det nyeste fra en personbil. Er der andre som også har været 'ramt' af mange stenslag på denne strækning..??

Besvaret
Er der nogen som kender et godt og billigt sted i Malmø - og gerne et sted hvor man bare kan komme forbi uden for megen ventetid..??
Jeg ved ikke hvordan det fungerer, men har set et par gutter som har en stand på parkeringspladsen ved Jægersro Centeret, de reklamerer med billige priser og max 15 min.
Besvaret

Hej alle - og tak for svar. Jeg kørte ned til Jægersro centeret og fandt det sted som Schacke beskrev. De har opstillet et gult partytelt på 3x3 meter, hvor man så bare kan komme forbi uden aftale. Det koster 350,- SEK at få lavet et stenslag, og ham jeg talte med sagde at de havde aftaler med alle de store selskaber (minus IF), hvor vi har fået en 'introforsikring på de første 6 måneder for 700,- SEK, så jeg måtte selv betale. Eftersom det var et ret stort stenslag ville han ikke yde nogen garanti og fordi det var tæt på kanten var det på eget ansvar hvis ruden gik en tur....NÅ - heldigvis holdt ruden, og i forhold til hvor stort det stenslag var syntes jeg han lavede et meget fint stykke arbejde. Jeg spurgte ham hvordan 'forretningen' ellers gik, og han sagde at det gik rigtig godt...!! Han nævnte at de tydeligt kunne mærke at efter myndighederne havde fjernet et påbud om at lastbiler skulle køre med stænklapper havde de fået meget mere at lave.....og så tænker jeg lige hvorfor fanden har de fjernet det påbud...??? er det nogen som fulgt den debat..??

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...