Silwer Skrevet August 28, 2007 Rapporter Skrevet August 28, 2007 Hejsa, Nu har jeg læst flere af jer snakke om Cisco osv... ;) Jeg er så heldig at have fri adgang til en Cisco Softphone på min computer via mit arbejde i DK. Kan man købe en trådløs "normal" telefon og tilslutte PC´en ? Altså ligesom de der skype telefoner, jeg skal bare ikke bruge det til skype ;) Lige pt. sidder jeg og snakker i telefon på computeren, hvilket ikke altid er lige fedt ;) Ville være lækkert med noget trådløst evt. ud til køkkenet. På forhånd mange tak. - Brian www.silwer.dk
Guest carspar Besvaret September 2, 2007 Rapporter Besvaret September 2, 2007 Hvis du vil køre IP telefoni derhjemme uden at din pc er opkoblet skal du få den SIP konto som dit firma bruge og selv installere den i en IP telefon/IP adapter til analog, ellers skal du få dem til at opsætte en IP telefon med denne SIP konto i denne IP telefon som du skal tage med hjem for at bruge. Det emd IP telefoni er ikke så nemt men spørg bare, jeg underviser i opsætning af IP telefonicentraler.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu