benjaminsmor Skrevet August 31, 2007 Rapporter Skrevet August 31, 2007 Jeg har siddet og regnet hva jeg ville få i fradrag om måneden ud div som pendler og ved køb af bolig. Jeg tjener20.000 før skat og jeg får det til at jeg får ca 8000 i fradrag. Min mand trorbare ikke på det kan være så meget. Er der nogen der ved om det er et realistisk beløb??
skallstorp Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 Det kommer jo an på så meget Det kommer jo an på så meget: Hvad har du af renter. Hvor langt har du på job. Hvordan kommer du på job. Du har et ekstra pendler fradrag. Er det regnet med. Så.............
homer132 Besvaret August 31, 2007 Rapporter Besvaret August 31, 2007 naturligvis afhænger det af flere faktorer, men det lyder meget realistisk med dit beregnede fradrag. min kæreste og jeg har ca 8 - 9 k i fradrag og det uden store lån. kørsel til kbh
benjaminsmor Besvaret August 31, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2007 ok tak for svar! :) jeg skulle bare vide om jeg havde skudt langt fra et realistisk beløb og det har jeg heldigvis ikke.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu