Liverpool CHL 5X Skrevet September 10, 2007 Rapporter Skrevet September 10, 2007 Hej så det min første indlæg Mine kone og jeg har kigget på en bostad. Og vi har været oppe og diskutere angående Avgift på bostaden. Fordi den er tårnhøj og hun vil heller købe her i DK istedet for det er en andendel lej. tror hun. Endlig fik hende til se det ikke var. KVINDER Nå det jeg så vil spørge jer der bor i annestad og har BRF vagnshjulet 27 om hvor godt øknomien er siden det koster 7219 sek om md. Er der overhovedet udsigt til at den vil falde evt stige. Så ved det ikke rigtig hvis den stiger Ps det et pisse godt forum THANKS:th2:
Guest Supermule Besvaret September 10, 2007 Rapporter Besvaret September 10, 2007 Oven i afgiften kommer et evt lån..... Og det er det samme som en andelslejlighed i Kbh....Dog har den visse fordele alá en ejerlejlighed.
Miriam Besvaret September 10, 2007 Rapporter Besvaret September 10, 2007 hun vil heller købe her i DK istedet for det er en andendel lej. tror hun. Endlig fik hende til se det ikke var. KVINDER Eftersom Brian så fint har forklaret dig at din kone har ret, får man jo helt lyst til at skrive MÆND
Raveie Besvaret September 11, 2007 Rapporter Besvaret September 11, 2007 Jeg bor i den pågældende bygning, det er prisen for alle de 4 værelses lejligheder der ligger i "første række". Det er svært og sige om den vil stige, men den vil ihvertifald falde eftersom gælden på bygningen blivere mindre.
Raveie Besvaret September 11, 2007 Rapporter Besvaret September 11, 2007 Eftersom Brian så fint har forklaret dig at din kone har ret' date=' får man jo helt lyst til at skrive MÆND [/quote'] Helt ret, har hun dog ik :)
nielsen.se Besvaret September 11, 2007 Rapporter Besvaret September 11, 2007 Hej så det min første indlæg Mine kone og jeg har kigget på en bostad. Og vi har været oppe og diskutere angående Avgift på bostaden. Fordi den er tårnhøj og hun vil heller købe her i DK istedet for det er en andendel lej. tror hun. Endlig fik hende til se det ikke var. KVINDER Nå det jeg så vil spørge jer der bor i annestad og har BRF vagnshjulet 27 om hvor godt øknomien er siden det koster 7219 sek om md. Er der overhovedet udsigt til at den vil falde evt stige. Så ved det ikke rigtig hvis den stiger Ps det et pisse godt forum THANKS:th2: Der er jo nok nogle meget lange høje lån i en ny bygning af den beskaffenhed. Så umiddelbart, uden at kende den pågældende bygning, skal du ikek regne med at den vil falde de næste 20 år. Ydermere, så er der god mening i at holde den højt. Selvom gælden falder er det altid godt at hensætte til vedligehold med mere. Så som udgangspunkt tror jeg ikke du skal regne med at den vil falde væsentligt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu