Juff Skrevet September 18, 2007 Rapporter Skrevet September 18, 2007 hvorfor er det lige at hverken tv3 se eller tv6 viser det i aften ?? i morgen viser tv6 dog fenerbache - inter.... :thumbdown Skal man godt nok have fat i viasat ....
Lynge Besvaret September 18, 2007 Rapporter Besvaret September 18, 2007 Hvis det har interesse kan du på viasat´s Svenske hjemmeside købe de enkelte kampe, og streame dem live over nettet. http://www.viasat.se/cm/2.10/2.802 Sidste år kostede det omkring 69 SEK for en kamp tror jeg:rolleyes: Kvaliteten var "bob bob" sidste år det kunne ses men helst ikke i fuldskærm, håber de har forbedret det til i år. Hvis du har Comhem digital TV, kan du købe Viasat sport pakken for 59 sek pr måned. hvorfor er det lige at hverken tv3 se eller tv6 viser det i aften ?? i morgen viser tv6 dog fenerbache - inter.... :thumbdown Skal man godt nok have fat i viasat ....
Juff Besvaret September 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 18, 2007 juhuu tak for det Lynge......... købte også adgang til nogle kampe sidste sæson, men synes ikke jeg kunne finde det denne gang :th2: Tak for hjælpen ;)
Lynge Besvaret September 18, 2007 Rapporter Besvaret September 18, 2007 Det var så lidt, og jeg skal indrømme at jeg også brugte noget tid på det, efter de lukkede den der viasatsport hjemmeside var jeg bange for at denne live stream service også var lukket, men heldigvis ikke:th2: juhuu tak for det Lynge......... købte også adgang til nogle kampe sidste sæson, men synes ikke jeg kunne finde det denne gang :th2: Tak for hjælpen ;)
Juff Besvaret September 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 18, 2007 Det var så lidt' date=' og jeg skal indrømme at jeg også brugte noget tid på det, efter de lukkede den der viasatsport hjemmeside var jeg bange for at denne live stream service også var lukket, men heldigvis ikke:th2:[/quote'] Jeg har kigget forgæves på fotbollskanalen.se. Den gamle onside.dk er der jo heller ikke længere, der bliver man sendt videre videre til tv3.dk.. Men nu er der styr på det :D
Lynge Besvaret September 18, 2007 Rapporter Besvaret September 18, 2007 Ja præcis det var pænt forvirrende, men der ser ud til at de har holdt fast i "servicen" så nu håber jeg bare skittet virker i aften, ellers er der ballade:fight: Jeg har kigget forgæves på fotbollskanalen.se. Den gamle onside.dk er der jo heller ikke længere, der bliver man sendt videre videre til tv3.dk.. Men nu er der styr på det :D
Lynge Besvaret September 18, 2007 Rapporter Besvaret September 18, 2007 Nu ved jeg af gode grunde ikke om du har fået set bold her til aften, men det har jeg og ikke nok med at det er blevet billigere kvaliteten er også blevet bedre, det er sku iorden:th2: Lige bortset for at lyden har været væk hele anden halveg....
Miriam Besvaret September 18, 2007 Rapporter Besvaret September 18, 2007 der blev på et tidspunkt lagt et link ind her, på et helt udemærket gratis sted på nettet, hvor man kunne se lidt bold, men kan ikke lige finde det nu :( Nogle der har det eller kan huske hvor det ligger ?
Lynge Besvaret September 18, 2007 Rapporter Besvaret September 18, 2007 Det ville da være dejligt hvis det er rigtigt, kom frit frem dem der ved noget:D der blev på et tidspunkt lagt et link ind her, på et helt udemærket gratis sted på nettet, hvor man kunne se lidt bold, men kan ikke lige finde det nu :( Nogle der har det eller kan huske hvor det ligger ?
Miriam Besvaret September 18, 2007 Rapporter Besvaret September 18, 2007 Det ville da være dejligt hvis det er rigtigt' date=' kom frit frem dem der ved noget:D[/quote'] Ja, jeg brugte det sidst, og det virkede perfekt,men glemte at gemme linket
Miriam Besvaret September 18, 2007 Rapporter Besvaret September 18, 2007 http://www.myp2p.eu/Programs/PPStream.htm her er linket, så må vi se om jeg kan huske hvor på siden det var :) men så kan du selv kigge lidt også :)
Lynge Besvaret September 19, 2007 Rapporter Besvaret September 19, 2007 Super Miriam det må jeg lige lure lidt på, thanks:th2: http://www.myp2p.eu/Programs/PPStream.htm her er linket, så må vi se om jeg kan huske hvor på siden det var :) men så kan du selv kigge lidt også :)
Juff Besvaret September 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 19, 2007 Nu ved jeg af gode grunde ikke om du har fået set bold her til aften, men det har jeg og ikke nok med at det er blevet billigere kvaliteten er også blevet bedre, det er sku iorden:th2: Lige bortset for at lyden har været væk hele anden halveg.... Jo jo.. jeg så skam fodbold... virkede fint :th2: Jeg er blevet præsenteret for denne side også: http://livefooty.doctor-serv.com/ Så kun lige lidt fra samme kamp, og det virkede som om kvaliteten/ kommentatoren var den samme...... Så dog kun lige 10 sekunder... Men nu er vi da ved at have nogle muligheder samlet i denne tråd :D
Lynge Besvaret September 19, 2007 Rapporter Besvaret September 19, 2007 Ja det er iorden:th2: Jo jo.. jeg så skam fodbold... virkede fint :th2: Jeg er blevet præsenteret for denne side også: http://livefooty.doctor-serv.com/ Så kun lige lidt fra samme kamp, og det virkede som om kvaliteten/ kommentatoren var den samme...... Så dog kun lige 10 sekunder... Men nu er vi da ved at have nogle muligheder samlet i denne tråd :D
Juff Besvaret September 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 19, 2007 Kanske man skal prøve de gratis udsendelser i aften. TV6 viser Fenerbache - Inter, og kanske andre kampe er lidt mere spændende. Men lur mig om det ikke har noget med en hvis Hr. Zlatan, og en hvis Hr. Linderoth at gører, at de har valgt den kamp... Det kunne ligne dem ;)
Lynge Besvaret September 19, 2007 Rapporter Besvaret September 19, 2007 Sten sikkert, for det er jo i bund og grund ikke den mest spændene kamp. Det er ligesom TV3 i gamle dage altid United med Schmeichel eller Panathanaikos med Henriksen/Michaelsen:rolleye: Kanske man skal prøve de gratis udsendelser i aften. TV6 viser Fenerbache - Inter, og kanske andre kampe er lidt mere spændende. Men lur mig om det ikke har noget med en hvis Hr. Zlatan, og en hvis Hr. Linderoth at gører, at de har valgt den kamp... Det kunne ligne dem ;)
bozzen Besvaret September 19, 2007 Rapporter Besvaret September 19, 2007 Alt er bedre end Man United, som de har patent på i DK.
Lynge Besvaret September 19, 2007 Rapporter Besvaret September 19, 2007 Amen to that:th2: Alt er bedre end Man United' date=' som de har patent på i DK.[/quote']
patbateman Besvaret September 19, 2007 Rapporter Besvaret September 19, 2007 Hvorfor tale om Man U, Fenerbache og andre uinteressante hold når Norden har sitt eget hold med i CL: ROSENBORG - NORDENS STOLTHED! Gårsdagens resultat, 1-1 mod Chelsea, var i overkant heldigt. Men etpar sejere hjemme i Trondheim, så er avansementet til UEFA-cupen sikret.
Lynge Besvaret September 19, 2007 Rapporter Besvaret September 19, 2007 Norsk fodbold har ikke det bedste ry i resten af skandinavien, hvilket nordmændene kan takke Egon "Drillo" Olsen for, manden der introducerede verdens kedeligste fodbold og for hvem det lykkedes at totalt smadre Wimbeldon. Denne måde at spille fodbold på så ikke på Rosenborg, eller gjorde ihvertfald ikke for nogle år siden, må indrømme jeg ikke har set dem spille længe. Men dengang spillede de rimelig go bold. Men jeg ville aldrig sætte mig ned og se en kamp mellen CSKA London og Rosenborg:thumbdown Hvorfor tale om Man U, Fenerbache og andre uinteressante hold når Norden har sitt eget hold med i CL: ROSENBORG - NORDENS STOLTHED! Gårsdagens resultat, 1-1 mod Chelsea, var i overkant heldigt. Men etpar sejere hjemme i Trondheim, så er avansementet til UEFA-cupen sikret.
Juff Besvaret September 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 20, 2007 Ja det endte så med at jeg sad og så Fenerbache - Inter.. Positiv oplevelse, længe siden jeg har set så flot bold som Fenerbache præsterede i den 1-0 sejr.. Ham brazen alex er jo flyvende....... De er da også noget opgraderet med roberto carlos, kezman og et par andre brazer. Inter blev jo bombet i perioder... 2 på træværket var der vist, og et par perleredninger fra inters keeper....
Lynge Besvaret September 20, 2007 Rapporter Besvaret September 20, 2007 Hehe ja jeg fik også set noget af den kamp, og helt enig, det spillede jo Inter ud af banen, synd de ikke fik scoret et par kasser mere, det havde været fuldt fortjent. Men den de scorede......puha det var sku et meget godt mål:th2: Ja det endte så med at jeg sad og så Fenerbache - Inter.. Positiv oplevelse, længe siden jeg har set så flot bold som Fenerbache præsterede i den 1-0 sejr.. Ham brazen alex er jo flyvende....... De er da også noget opgraderet med roberto carlos, kezman og et par andre brazer. Inter blev jo bombet i perioder... 2 på træværket var der vist, og et par perleredninger fra inters keeper....
Juff Besvaret September 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 20, 2007 Højdepunkter: http://www.youtube.com/watch?v=gKWf58eUrmQ :th2: PS. nedtur med Aggers skade
Lynge Besvaret September 20, 2007 Rapporter Besvaret September 20, 2007 Ja det var en go og en dårlig nyhed her til morgen, go at Urinho er færdig i CSKA London:th2: Men noget skidt med Agger:thumbdown Højdepunkter: http://www.youtube.com/watch?v=gKWf58eUrmQ :th2: PS. nedtur med Aggers skade
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu