Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej allesammen! :new: Kæresten og skal flytte ind på Ön (Lotsgatan) i løbet af Oktober, men vi står med et lille problem. Eftersom vi arbejder så langt fra hinanden har vi besluttet os for at få 2 biler, men vores forening stiller kun 1 plads til rådighed, dvs. hvis i skal have den anden stående i nærheden må vi finde en alternativ løsning. Lige ud for vores "baghave" ligger der en p-plads der bliver administreret af Parkering Malmö men på deres hjemmeside står pladsen ikke som en mulighed, når man ringer til dem er der heller ikke meget hjælp at hente. Er der nogle ude fra Ön der har erfaringer med hvordan man får krejlet sig til en ekstra p-plads eller som evt står med en ekstra som de er villige til at leje ud mod betaling? Mvh Henrik Frandsen

Besvaret

Kommer an på hvilken forening du bor i. HSB Vindrosen har rådighed over ekstra pladser du kan leje. Men der er pt kø. Ansøgning foregår via viceværten.

Besvaret

Jeg bor i HSB Lotsvakten. Jeg har i øjeblikket en dialog med Parkering Malmö, men de er ikke nemme at finde ud af. Alt efter hvilken medarbejder man snakker med skifter det om man kan få en plads eller ej. :confused:

Besvaret
Jeg bor i HSB Lotsvakten. Jeg har i øjeblikket en dialog med Parkering Malmö' date=' men de er ikke nemme at finde ud af. Alt efter hvilken medarbejder man snakker med skifter det om man kan få en plads eller ej. :confused:[/quote'] De pladser ved vandet hvor der står forhyret, er HSB Vindrosens. De kan ikke hyres gennem parkering Malmø, det er blot dem man kan ringe til hvis nogen har stjålet ens plads... Tal med din vicevært, jeg kender desværre ikke noget til HSB Lotsvakten.
Besvaret

Det lader til at det er lykkedes mig at få en P-plads for 200 SEK om måneden gennem Parkering Malmö. Om det er en af dem ud til vandet skal jeg ikke kunne sige, men jeg ved at min forening har 2 pladser på det område til gæster så kan være det ikke kun er Vindrosens pladser!? Anyway, jeg er en glad mand - synes prisen er helt iorden.

Besvaret
Hej allesammen! :new: Kæresten og skal flytte ind på Ön (Lotsgatan) i løbet af Oktober, men vi står med et lille problem. Eftersom vi arbejder så langt fra hinanden har vi besluttet os for at få 2 biler, men vores forening stiller kun 1 plads til rådighed, dvs. hvis i skal have den anden stående i nærheden må vi finde en alternativ løsning. Lige ud for vores "baghave" ligger der en p-plads der bliver administreret af Parkering Malmö men på deres hjemmeside står pladsen ikke som en mulighed, når man ringer til dem er der heller ikke meget hjælp at hente. Er der nogle ude fra Ön der har erfaringer med hvordan man får krejlet sig til en ekstra p-plads eller som evt står med en ekstra som de er villige til at leje ud mod betaling? Mvh Henrik Frandsen
Smæk en seddel ind hos alle boliger på Øen omkring søgen af P-plads. Der er mange svenske pensionister som ikke har bil......... Vi boede på Øen fra 2002-2004 og fik en ekstra plads på den måde og vi afregnede privat med ejeren....
Besvaret
Smæk en seddel ind hos alle boliger på Øen omkring søgen af P-plads. Der er mange svenske pensionister som ikke har bil......... Vi boede på Øen fra 2002-2004 og fik en ekstra plads på den måde og vi afregnede privat med ejeren....
HKF Medlem Tilmeldings dato: 19-09-2007 Indlæg: 3 -------------------------------------------------------------------------------- Det lader til at det er lykkedes mig at få en P-plads for 200 SEK om måneden gennem Parkering Malmö. Om det er en af dem ud til vandet skal jeg ikke kunne sige, men jeg ved at min forening har 2 pladser på det område til gæster så kan være det ikke kun er Vindrosens pladser!? Anyway, jeg er en glad mand - synes prisen er helt iorden. Tror at han har løst sit problem.......... ;)
Besvaret

Idag kom min P-licens så. Viser sig at det ALLIGEVEL er på den anden side af Ön ved de nye byggerier. Det er jo ikke fordi der er voldsomt langt, men når vejret er dårligt er det trods alt federe at kunne holde lige ved huset - derudover er det jo fint at kunne holde øje med den i ny og næ. Jeg tror jeg prøver forslaget med en seddel rundt i folks postkasser. Og ellers må jeg lige høre om min formand kan hjælpe på nogen måde. :scared:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...