kasper_Pedersen Skrevet September 23, 2007 Rapporter Skrevet September 23, 2007 Er der nogen der ved om der ligger et firma i Malmö der har hele udstyret til at teste min Subaru Impreza? -Der skal måles hvor meget benzin den forbrænder gennem udstødningen. Har haft den på værksted hos Subaru på Amager, men de havde ikke udstyret til at teste min bil. -Håber nogen kan hjælpe! Kasper
sup3rior Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Prøv evt. at høre Förenade Motor i Malmö, er jo autoriseret Subaru værksted. Ellers kunne jeg gætte på JRM Racing, men de ligger jo selvfølgelig i Stockholm... www.jrm-racing.se
EBL Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Förenede Motor i Malmö er helt til grin, jeg har fået en meget dårlig service der med min Impreza og vil aldrig bruge dem igen. Subaru i Trelleborg, svarede aldrig på mine to email henvendelser, så dem har jeg indtil videre også lagt lidt på is, men de bliver nok taget til nåde en dag grundet nærheden til hvor jeg bor. Subaru på Amager forekommer mig at en smule dyre og måske ikke så 'erfarne'. Jeg vil anbefale dig at benytte Subaru i Ballerup, hvor jeg netop har fået skiftet forlygter, sat sideblink på m.v. til den halve pris at hvad Subaru på Amager ville have for det, oven i den billige pris fik jeg en fænomenal service. Må jeg spørge hvorfor du skal have din Impreza testet?
sup3rior Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Har brugt Förenade Motor (Subaru Malmö), har været ganske tilfreds - har heller ikke noget at udsætte på Subaru Amager :) Har dog aldrig prøvet Subaru ballerup...
kasper_Pedersen Besvaret September 25, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 25, 2007 Förenede Motor i Malmö er helt til grin, jeg har fået en meget dårlig service der med min Impreza og vil aldrig bruge dem igen. Subaru i Trelleborg, svarede aldrig på mine to email henvendelser, så dem har jeg indtil videre også lagt lidt på is, men de bliver nok taget til nåde en dag grundet nærheden til hvor jeg bor. Subaru på Amager forekommer mig at en smule dyre og måske ikke så 'erfarne'. Jeg vil anbefale dig at benytte Subaru i Ballerup, hvor jeg netop har fået skiftet forlygter, sat sideblink på m.v. til den halve pris at hvad Subaru på Amager ville have for det, oven i den billige pris fik jeg en fænomenal service. Må jeg spørge hvorfor du skal have din Impreza testet? Den tager alt for meget benzin ind, så skyder det ud i udstødningen, det er så slemt at den næseten "drukner" sig selv når jeg træder speederen i bund. Hos subaru i Danmark har de ikke udstyr til at tjekke dette. :thumbdown Derfor er jeg ude efter et tuningsfirma i Malmö, så kunne bilen os blive chippet samtidig.
sup3rior Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Hvis du skal have stillet på bilen, vil jeg stærkt anbefale at du bruger tiden til at få JRM racing til at gøre det. Der er vist et par tuningsfirmaer i malmö området som påstår de kan, men har hørt at det vist ikke helt skulle holde. Ellers er der jo altid K-power i DK :)
kasper_Pedersen Besvaret September 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 26, 2007 Hvis du skal have stillet på bilen, vil jeg stærkt anbefale at du bruger tiden til at få JRM racing til at gøre det. Der er vist et par tuningsfirmaer i malmö området som påstår de kan, men har hørt at det vist ikke helt skulle holde. Ellers er der jo altid K-power i DK :) Prøver at finde på noget. Anbefalder du K-power? har intet dårligt hørt om dem, men nu står bilen hjemme i Arlöv, og håbede lidt på det var billigere i Sverige.
sup3rior Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 Har aldrig selv prøvet K-Power, men har kun hørt godt om dem. Det er formentlig også billigere i Sverige, men jeg kender ingen firmaer i malmö som har styr på det - så hedder det JRM i Stockholm, som tilgengæld også er super-professionelle :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu