Benzino Skrevet September 26, 2007 Rapporter Skrevet September 26, 2007 Jeg skal til at hente en bil i Tyskland, men har mindre problemer med at få det finansieret i banken. Det skyldes at bankerne tilsyneladende VIL have sikkerhed i bilen, hvilket de ikke kan når den ikke er svenskregistreret. Er der bestemte finansieringsselskaber, der er ligeglade med sikkerhed i bilen og som i kan anbefale. Min bank byder på 7% i rente og det er alt for højt. Jeg smider selv 30 % ind i finansieringen og økonomien ser fornuftig ud. Jeg er nok ikke den første, der har været i denne situation. Hvad gør i andre? *PS* Dem som elsker at skrive ting som "søg og du skal finde"... Jeg har søgt men ikke fundet :)
Miriam Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Jeg mener GE money bank er en mulighed.
Guest Mogens Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Jeg mener GE money bank er en mulighed. Jep, det er -
Junkeren Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Jeg mener GE money bank er en mulighed. Det kan det i hvert fald være... Men er du lige flyttet herover, kan de ikke finde noget på dig og vil ikke låne penge ud. Jeg røg i den fælde efter 3 måneder i Sverige og måtte ty til det lidt dyrere banklån, som Swedbank af småparanoide årsager mener de ikke kan stille garanti for. /Junkeren
Peter H. Besvaret September 26, 2007 Rapporter Besvaret September 26, 2007 Det kan det i hvert fald være... Men er du lige flyttet herover, kan de ikke finde noget på dig og vil ikke låne penge ud. Jeg røg i den fælde efter 3 måneder i Sverige og måtte ty til det lidt dyrere banklån, som Swedbank af småparanoide årsager mener de ikke kan stille garanti for. /Junkeren Ge vil ha pant i bilen men det er ikke noget problem at låne hos dem selvom man lige er flyttet over :):) De vil bare ha dit danske cpr nr så de kan se om du står i RKI i DK
Benzino Besvaret September 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 26, 2007 Ge money bank :th2: Kender i andre der ikke kræver sikkerhed i bilen? Var det Ge Money Bank der afviste dig?
Benzino Besvaret September 27, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 27, 2007 Har talt med Ge Money bank, Freedom Finance og Citibank. Alle 3 kræver man har boet i sverige i 3 år! Ellers skal man have en medsøgende som opfylder det kræv. Ikano Banken ville dog kigge på min ansøgning. Men det virkede mere som om det var lidt heldigt at jeg talte med en flink person i telefonen...
Zidane Besvaret September 27, 2007 Rapporter Besvaret September 27, 2007 Jeg skal til at hente en bil i Tyskland, men har mindre problemer med at få det finansieret i banken. Det skyldes at bankerne tilsyneladende VIL have sikkerhed i bilen, hvilket de ikke kan når den ikke er svenskregistreret. Er der bestemte finansieringsselskaber, der er ligeglade med sikkerhed i bilen og som i kan anbefale. Min bank byder på 7% i rente og det er alt for højt. Jeg smider selv 30 % ind i finansieringen og økonomien ser fornuftig ud. Jeg er nok ikke den første, der har været i denne situation. Hvad gør i andre? *PS* Dem som elsker at skrive ting som "søg og du skal finde"... Jeg har søgt men ikke fundet :) Ved du hvad du kan gøre!? Tager din opsparing med til Tyskland (30%) + kassekredit (100.000 dkk?) i DK bank = Hent selv bilen i Tyskland Du kommer alligevel til at betale 7% i rente, hvis du låner penge til bilen = kassekredit rente er på 7% Men jeg ved ikke hvor dyrt bilen du vil have? "Dit billedet" er BMW 5...så tror jeg ikke at du kan klare det med kassekredit Men bilen op til 200.000 kr. kan købes ----> opsparing + kassekredit!
Benzino Besvaret September 27, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 27, 2007 Ja det er ikke bimmeren jeg skal købe, men bilen koster 260.000 dk kr... Der må da være en masse herinde, der har stået i denne situation?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu