Bigbird Skrevet October 2, 2007 Rapporter Skrevet October 2, 2007 http://www.garaget.com/Content/News/Article.aspx?id=re7m4amg Der er noget jeg ikke helt forstår... "Billigaste versionen av Evo X är RS med femväxlad manuell låda och "vanlig" fyrhjulsdrifit. Den kostar i Japan från motsvarande 165.000 kronor. Med dubbelkopplingslådan och super-fyrhjulsdriften startar priset på motsvarande 210.000 kronor. Men räkna med minst hundratusen till när Evo-Tian finns på plats i Sverige i början av 2008" Den billigste model er RS og kommoer til at koste 165.000 skr. 210.000 skr, er det for den dyreste ? Eller er det blot for den billigste model, dog med lidt ekstra. Ikke at det er fordi at jeg hverken har råd til at købe, forsikre, vedligeholde eller køre :) Men det undre mig blot med den meget lavet pris....
MC Manden Besvaret October 2, 2007 Rapporter Besvaret October 2, 2007 Sejt... den fåes med: # AYC (Active Yaw Control) Aktiv gabe kontrol ?
Bigbird Besvaret October 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 2, 2007 Sejt... den fåes med: # AYC (Active Yaw Control) Aktiv gabe kontrol ? LOL :) Jeg kan aldrig huske og Yaw er krængning eller vride. Men gabe lyder også bedre :) Det kan være en funktion man slår til når man er ved at falde i søvn. også river det i rattet af og til, for at holde en vågen :)
spiff Besvaret October 2, 2007 Rapporter Besvaret October 2, 2007 Sejt... den fåes med: # AYC (Active Yaw Control) Aktiv gabe kontrol ? Yaw 1. Said of a ship: to move temporarily from, or fail to keep to, the direct line of its course. 2. Said of an aircraft: to deviate horizontally from the direct line of its course. 3. To move unsteadily; to zigzag. 4. To make (a boat or aircraft) yaw. Du tænker nok på "yawn". :).
MC Manden Besvaret October 2, 2007 Rapporter Besvaret October 2, 2007 Du tænker nok på "yawn". :). Jaja... syntes bare det var liten skoj :D
Peter H. Besvaret October 2, 2007 Rapporter Besvaret October 2, 2007 http://www.garaget.com/Content/News/Article.aspx?id=re7m4amg Der er noget jeg ikke helt forstår... "Billigaste versionen av Evo X är RS med femväxlad manuell låda och "vanlig" fyrhjulsdrifit. Den kostar i Japan från motsvarande 165.000 kronor. Med dubbelkopplingslådan och super-fyrhjulsdriften startar priset på motsvarande 210.000 kronor. Men räkna med minst hundratusen till när Evo-Tian finns på plats i Sverige i början av 2008" Den billigste model er RS og kommoer til at koste 165.000 skr. 210.000 skr, er det for den dyreste ? Eller er det blot for den billigste model, dog med lidt ekstra. Ikke at det er fordi at jeg hverken har råd til at købe, forsikre, vedligeholde eller køre :) Men det undre mig blot med den meget lavet pris.... Ja det er prisen i Japan men den lander nok på 380,000 sek i Sverige _::(:(
Bigbird Besvaret October 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 2, 2007 Ja det er prisen i Japan men den lander nok på 380' date='000 sek i Sverige _::(:([/quote'] Okay, så er jeg mere "rolig" :) Jeg vidste godt at biler var billige i Sverige, men det der var urealistisk billigt :)
Futz Besvaret October 3, 2007 Rapporter Besvaret October 3, 2007 Det var da en vild prisforskel - nogen må da kunne tjene penge på en parallel import.
Guest Supermule Besvaret October 3, 2007 Rapporter Besvaret October 3, 2007 Det var da en vild prisforskel - nogen må da kunne tjene penge på en parallel import. Nej for den skal konverteres til venstre styring........og det koster med mindre man er Mitsubishi.........:(
Peter H. Besvaret October 3, 2007 Rapporter Besvaret October 3, 2007 Det var da en vild prisforskel - nogen må da kunne tjene penge på en parallel import. Fragt, told, moms og så mangler EU garantien også
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu