MC Manden Skrevet October 5, 2007 Rapporter Skrevet October 5, 2007 Min bil bliver hentet i aften og jeg skal vel skrive en form for slutseddel. Men, findes der en standardslutseddel som man kan udskrive fra nettet, eller er der en person herinde som har skrevet en jeg evt. kunne få en kopi af ?
Jette Besvaret October 5, 2007 Rapporter Besvaret October 5, 2007 Min bil bliver hentet i aften og jeg skal vel skrive en form for slutseddel. Men' date=' findes der en standardslutseddel som man kan udskrive fra nettet, eller er der en person herinde som har skrevet en jeg evt. kunne få en kopi af ?[/quote'] Vi har brugt en köpekontrakt fra konsumentverket, som de har på deres hjemmeside: www.konsumentverket.se - både da Claus solgte sin bil her og da jeg købte min (i søndags :D)
MC Manden Besvaret October 5, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 5, 2007 Vi har brugt en köpekontrakt fra konsumentverket' date=' som de har på deres hjemmeside: [url']www.konsumentverket.se - både da Claus solgte sin bil her og da jeg købte min (i søndags :D) Tak for hjælpen
Jette Besvaret October 5, 2007 Rapporter Besvaret October 5, 2007 Tak for hjælpen http://www.bilar.konsumentverket.se/mallar/sv/artikel.asp?lngCategoryId=766&lngArticleId=304 Det er siden jeg klikkede mig frem til via bil og begn.bil og så kontrakt og ågnerätt (sidste er nok ikke stavet rigtigt ) Der er en rubrik der hedder hämt köpekontrakt. Held og lykke med salget.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu