Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Haløj, er vi de eneste som er blevet opkrævet 2 gang 160,-+moms i depositum i september måned - det er skjult fint i listen af ture ? Blev lidt overrasket da regningen for 49 ture blev omkring 3300,- :rolleye: Gad vide hvad depositum dækker over - vi har haft vores 2 bizz'er (knyttet til samme aftale) i flere år efterhånden... hmmmm...øresundsbron.... Mvh Alex

Besvaret

Hej Alex Så vidt jeg ved skal man betale depositum for bizz'en på nogenlunde samme tidspunkt, som man har oprettet abonnementet. Er du sikker på at det ikke er en Bropas-aftale, som I måske også har? Under alle omstændigheder virker det lidt underligt med 2x depositum...

Besvaret
Hej Alex Så vidt jeg ved skal man betale depositum for bizz'en på nogenlunde samme tidspunkt, som man har oprettet abonnementet. Er du sikker på at det ikke er en Bropas-aftale, som I måske også har? Under alle omstændigheder virker det lidt underligt med 2x depositum...
hmm - du mener årsgebyr ? Vi betaler 130,-/25,- per tur...så det må da næsten være pendler aftale ? Tror lige jeg ringer til dem ;o) Mvh Alex
Besvaret

Nix, jeg blev også trukket. Jeg ringede til dem og spurgte hvad h..... det var for noget. hun ringede så tilbage og sagde det var en fejl og hun ville tilbageføre dem til mit kort. /Tommy

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...