alex Skrevet October 9, 2007 Rapporter Skrevet October 9, 2007 Haløj, er vi de eneste som er blevet opkrævet 2 gang 160,-+moms i depositum i september måned - det er skjult fint i listen af ture ? Blev lidt overrasket da regningen for 49 ture blev omkring 3300,- Gad vide hvad depositum dækker over - vi har haft vores 2 bizz'er (knyttet til samme aftale) i flere år efterhånden... hmmmm...øresundsbron.... Mvh Alex
CoolAIR Besvaret October 9, 2007 Rapporter Besvaret October 9, 2007 Hej Alex Så vidt jeg ved skal man betale depositum for bizz'en på nogenlunde samme tidspunkt, som man har oprettet abonnementet. Er du sikker på at det ikke er en Bropas-aftale, som I måske også har? Under alle omstændigheder virker det lidt underligt med 2x depositum...
alex Besvaret October 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 9, 2007 Hej Alex Så vidt jeg ved skal man betale depositum for bizz'en på nogenlunde samme tidspunkt, som man har oprettet abonnementet. Er du sikker på at det ikke er en Bropas-aftale, som I måske også har? Under alle omstændigheder virker det lidt underligt med 2x depositum... hmm - du mener årsgebyr ? Vi betaler 130,-/25,- per tur...så det må da næsten være pendler aftale ? Tror lige jeg ringer til dem ;o) Mvh Alex
tim_pedersen_ Besvaret October 10, 2007 Rapporter Besvaret October 10, 2007 Depositum Hej. Jeg er også blevet opkrævet 2 x 160 + moms. Jeg har 2 brobizzer. Du må gerne lige skriver her når du har talt med dem. Mvh Tim
tommy_h Besvaret October 10, 2007 Rapporter Besvaret October 10, 2007 Nix, jeg blev også trukket. Jeg ringede til dem og spurgte hvad h..... det var for noget. hun ringede så tilbage og sagde det var en fejl og hun ville tilbageføre dem til mit kort. /Tommy
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu