CoolAIR Skrevet October 19, 2007 Rapporter Skrevet October 19, 2007 Er der nogen der har noget info - kan ikke umiddelbart se noget på deres hjemmeside... PFT :th2:
Miriam Besvaret October 19, 2007 Rapporter Besvaret October 19, 2007 Er der nogen der har noget info - kan ikke umiddelbart se noget på deres hjemmeside... PFT :th2: 042 213830 :th2:
Guest Mogens Besvaret October 19, 2007 Rapporter Besvaret October 19, 2007 Suverænt værksted... Er der nogen der har noget info - kan ikke umiddelbart se noget på deres hjemmeside... Når du har tid - har de tid ;) Vi har lige haft en M3 til rep. og den afleverede vi kl. 07:30 - afhentningen blev uden problemer når vi havde tid (kl 18).
CoolAIR Besvaret October 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 19, 2007 Okay - prøver at trille derop i morgen og kigge lidt på ny bil :)
Guest Mogens Besvaret October 20, 2007 Rapporter Besvaret October 20, 2007 Okay - prøver at trille derop i morgen og kigge lidt på ny bil :) Så ville jeg som nævnt aftale det med "Jarl" først. I week-end'en kører de jo ofte motorløb med Viper'en ;)
Peter H. Besvaret October 20, 2007 Rapporter Besvaret October 20, 2007 Så ville jeg som nævnt aftale det med "Jarl" først. I week-end'en kører de jo ofte motorløb med Viper'en ;) Ja deres BMW var jo ikke god nok :):)
Guest Mogens Besvaret October 20, 2007 Rapporter Besvaret October 20, 2007 Viper'en er en fabriksvogn... Ja deres BMW var jo ikke god nok :):) Jeg tror faktisk, det mere er chauføren, det er galt med - så Viper'en sidst, der var STCC på Sturup, og det gik meget langsomt...
Peter H. Besvaret October 20, 2007 Rapporter Besvaret October 20, 2007 Jeg tror faktisk' date=' det mere er chauføren, det er galt med - så Viper'en sidst, der var STCC på Sturup, og det gik meget langsomt...[/quote'] Nu er den bane også kun lavet til gocart... :):)
Guest Mogens Besvaret October 20, 2007 Rapporter Besvaret October 20, 2007 Sturup Nu er den bane også kun lavet til gocart... :):) Jep, men det var nu en finsk Viper, der vandt... ;)
dkrath Besvaret October 20, 2007 Rapporter Besvaret October 20, 2007 Nu er den bane også kun lavet til gocart... :):) Og til folk der kan finde ud af at køre bil
Peter H. Besvaret October 20, 2007 Rapporter Besvaret October 20, 2007 Og til folk der kan finde ud af at køre bil Nästen alle andre baner i Sverige er bedere ind den, men hvis man kan li 2-3 gears baner er den sikkert fin :):) Problemet med den bane er at den er for lille og man får ikke nok kölling i bilen... Alle de biler jeg har kört i på den bane har haft temp probelmer efter 15 omg....
dkrath Besvaret October 20, 2007 Rapporter Besvaret October 20, 2007 Nästen alle andre baner i Sverige er bedere ind den, men hvis man kan li 2-3 gears baner er den sikkert fin :):) Problemet med den bane er at den er for lille og man får ikke nok kölling i bilen... Alle de biler jeg har kört i på den bane har haft temp probelmer efter 15 omg.... Det er rigtigt... min får det også - eller den begynder at tikke fordi olien bliver så varm (tror jeg - er ikke mekaniker). Men der er da stadig en udfordring i at komme hurtigst rundt. Og de kører Carrera cup på banen, sååååå.....
Peter H. Besvaret October 21, 2007 Rapporter Besvaret October 21, 2007 Det er rigtigt... min får det også - eller den begynder at tikke fordi olien bliver så varm (tror jeg - er ikke mekaniker). Men der er da stadig en udfordring i at komme hurtigst rundt. Og de kører Carrera cup på banen, sååååå..... Jeg har noget olie der kan afhjælpe noget af problemet :) Ja det gør de men har du set deres dæk når de har kørt der Den bane er lavet til små lette biler.. og du ved jo også at man slet ikke har samme problemer på knutstorp... Ps når din motor tikker så er din olie meget tynd og et svagt olietryk :(:(
dkrath Besvaret October 21, 2007 Rapporter Besvaret October 21, 2007 Jeg har noget olie der kan afhjælpe noget af problemet :) Ja det gør de men har du set deres dæk når de har kørt der Den bane er lavet til små lette biler.. og du ved jo også at man slet ikke har samme problemer på knutstorp... Ps når din motor tikker så er din olie meget tynd og et svagt olietryk :(:( tynd paa grund af varmen, gaar jeg ud fra? skriver fra min ps3 derfor aa
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu