Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Suverænt værksted...

Er der nogen der har noget info - kan ikke umiddelbart se noget på deres hjemmeside...
Når du har tid - har de tid ;) Vi har lige haft en M3 til rep. og den afleverede vi kl. 07:30 - afhentningen blev uden problemer når vi havde tid (kl 18).
Besvaret
Okay - prøver at trille derop i morgen og kigge lidt på ny bil :)
Så ville jeg som nævnt aftale det med "Jarl" først. I week-end'en kører de jo ofte motorløb med Viper'en ;)
Besvaret

Viper'en er en fabriksvogn...

Ja deres BMW var jo ikke god nok :):)
Jeg tror faktisk, det mere er chauføren, det er galt med - så Viper'en sidst, der var STCC på Sturup, og det gik meget langsomt...
Besvaret

Sturup

Nu er den bane også kun lavet til gocart... :):)
Jep, men det var nu en finsk Viper, der vandt... ;)
Besvaret
Og til folk der kan finde ud af at køre bil
Nästen alle andre baner i Sverige er bedere ind den, men hvis man kan li 2-3 gears baner er den sikkert fin :):) Problemet med den bane er at den er for lille og man får ikke nok kölling i bilen... Alle de biler jeg har kört i på den bane har haft temp probelmer efter 15 omg....
Besvaret
Nästen alle andre baner i Sverige er bedere ind den, men hvis man kan li 2-3 gears baner er den sikkert fin :):) Problemet med den bane er at den er for lille og man får ikke nok kölling i bilen... Alle de biler jeg har kört i på den bane har haft temp probelmer efter 15 omg....
Det er rigtigt... min får det også - eller den begynder at tikke fordi olien bliver så varm (tror jeg - er ikke mekaniker). Men der er da stadig en udfordring i at komme hurtigst rundt. Og de kører Carrera cup på banen, sååååå.....
Besvaret
Det er rigtigt... min får det også - eller den begynder at tikke fordi olien bliver så varm (tror jeg - er ikke mekaniker). Men der er da stadig en udfordring i at komme hurtigst rundt. Og de kører Carrera cup på banen, sååååå.....
Jeg har noget olie der kan afhjælpe noget af problemet :) Ja det gør de men har du set deres dæk når de har kørt der :scared: Den bane er lavet til små lette biler.. og du ved jo også at man slet ikke har samme problemer på knutstorp... Ps når din motor tikker så er din olie meget tynd og et svagt olietryk :(:(
Besvaret
Jeg har noget olie der kan afhjælpe noget af problemet :) Ja det gør de men har du set deres dæk når de har kørt der :scared: Den bane er lavet til små lette biler.. og du ved jo også at man slet ikke har samme problemer på knutstorp... Ps når din motor tikker så er din olie meget tynd og et svagt olietryk :(:(
tynd paa grund af varmen, gaar jeg ud fra? skriver fra min ps3 derfor aa

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...