MaleneMalmo Skrevet October 23, 2007 Rapporter Skrevet October 23, 2007 Hej Vi bor i Arlöv og søger nogle legekammerater til vores søn på 3.5 år. Vi bor i et skønt hus men der er desværre ingen legekammerater i området. Kort om os: Jeg er selvstændig og min mand er It-konsulent. Vi nyder at lave et godt måltid af gode råvarer, et godt glas vin og gåture i naturen. Vi er begge 34 år gamle. Ser frem til at hører fra jer! Mvh. Malene
Jenny Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 jag rekommenderar denna öppna förskolan: http://www.forskolaskolamotesplatsenmalmo.se/Hindby/Oppna%20fskl.htm jenny mamma till siri 5,5, som gått på öppna fsk sen hon var 1,5 år Alve 1 år, som har hängt med dit sen han var 3 veckor.
MaleneMalmo Besvaret October 24, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 24, 2007 Hej Jenny Tak for oplysningen. Det lyder meget interessant. Jakob går i "Daggis" frem til klokken 15.30 hverdag, så jeg var mere interesseret i noget efter dette tidspunkt også noget aktivitet i weekenderne. Malene
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu