dinapigen Skrevet November 1, 2007 Rapporter Skrevet November 1, 2007 Hej, jeg ville lige høre blandt jer godtfolk om der skulle være nogen der søger en hjælp/passer til deres hest/pony et par gange om ugen ? Det er i hyggens interesse da jeg ikk har redet i en del år, og mest er til hyggen omkring hesten, og er 'tur rytter'. Er ikk bange for at tage fat, så muger gerne ud osv. de dage vi aftaler.. Bil haves, men det må gerne være nogenlunde tæt v. Malmø. (evt. betaling aftales) Håber at høre fra jer. mvh. Diana
Peter H. Besvaret January 17, 2008 Rapporter Besvaret January 17, 2008 Hej! Vi har några hästar som skulle uppskatta lite pyssel.... Vi arbetar mycket och har svårt att få tiden att räcka till. Vi bor dock en bit från Malmö... Vi har en gård i Hörby med 2 st fölston, 1 travare, 2 föl och en shetlandsponny. Om det kan vara av intresse er du velkommen att höra av dig så kan jag berätta mer. Jag förstår danska och min man er dansk. Venlig hilsen Kikki tel +46 46 32 42 60
skallstorp Besvaret January 17, 2008 Rapporter Besvaret January 17, 2008 Öv öv Hvorfor bor du ikke närmere Skurup
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu