gummihat.dk Skrevet November 10, 2007 Rapporter Skrevet November 10, 2007 Hej Er der mon nogen herinde der kunne være interesseret i at hjælpe med at oversætte en hjemmeside fra dansk til svensk. Der er ikke så meget der skal oversættes. Ideelt ville være en svensker der taler dansk, så man også kan få de små vinkler og kanter med.. Siden hedder www.gummihat.dk
P.Hartmann Besvaret November 16, 2007 Rapporter Besvaret November 16, 2007 Hej Gummidreng.. Jeg kender en tjej som kanske är frisk på det.....Men prisen er oss derefter.... Har nævnt det for hende... P :)
gummihat.dk Besvaret November 17, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 17, 2007 Hej Gummidreng.. Jeg kender en tjej som kanske är frisk på det.....Men prisen er oss derefter.... Har nævnt det for hende... P :) Tak for det, jeg ser frem til at høre fra hende
BS Besvaret November 17, 2007 Rapporter Besvaret November 17, 2007 Måske du også lige skulle få fat i din udbyder af dit site og få dem til at pege gummihat.dk hen imod www.gummihat.dk for gummihat.dk virker ikke.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu