Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har købt en bil hvor der var påsat solfilm på de bagerste ruder. Det er for så vidt gjort ganske pænt, men i den ene siderude er der en bobbel på ½*3 cm. Hvordan reparerer man på det? Mit bedste gæt ville være at skærer et snit med en skalpel, hælder sæbevand ind på ruden og så gnide vandet væk? Er det godt nok, eller skal man bruge en eller anden form for klæbemiddel?

Besvaret

Dit bud er ikke helt dårlig med at skære et snit og ligge sæbevand ind, men det er meget svært og nogle gange umulig, alt efter hvor gammel solfimen er osv. Hvis det er gammelt får du det ikke til at bløde limen op igen. Jeg ville sætte et helt nyt stykke i, hvis det var mig.

Besvaret
Er det svært at sætte solfilm i ens bil selv? Hvad sker der med ens elruder. Når man ruller ruden ned, suser filmen så ikke af?
Nej det gør den ikke... Man skal bare vente til den har "sat" sig... Vedr. at montere det selv, SÅ LAD VÆRE!! Bare et godt råd... Man skal være usædvanlig dygtig for ikke at lave bobler osv... Ring til Marcus rudetoning istedet http://www.rudetoning.dk/ Han er dygtig og har nogle fornuftige priser...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...