st1berg Skrevet November 11, 2007 Rapporter Skrevet November 11, 2007 Hey... Skulle lige ned med noget affald her til formiddag, og opdager til min rædsel at de (i bunkeflo) har lukket om søndagen i vinterhalvåret...... Ligger der ikke andre i nærheden der har åbent i dag.....? Har hele min varevogn fyldt med affald og gider ikke hive hele pisset ud igen........
BS Besvaret November 11, 2007 Rapporter Besvaret November 11, 2007 www.sysav.se kan du finde stationer men kender ikke til nogen der har åbent om søndagen her om vinteren. Ej heller vores i Trelleborg.
Schacke Besvaret November 11, 2007 Rapporter Besvaret November 11, 2007 Hey... Skulle lige ned med noget affald her til formiddag, og opdager til min rædsel at de (i bunkeflo) har lukket om søndagen i vinterhalvåret...... Ligger der ikke andre i nærheden der har åbent i dag.....? Har hele min varevogn fyldt med affald og gider ikke hive hele pisset ud igen........ De har allesammen lukket om søndagen fra november til april...........
st1berg Besvaret November 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 11, 2007 Tak for svarene.... Synes godt nok det er noget tis at de ikke har åbent om søndagen, det er jo der man har tiden til at får ordnet sådanne ting..... specielt for os ganske få udvalgte der ikke går i kirke..........:D:D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu