Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
hehe det glemte jeg lige... det er den danske. Jeg tror lidt jeg har fundet noget på skat.dk' date=' mon det er det.....[/quote'] Hvis det er en ny bil du har købt, og derefter skal have afgiften tilbage grundet eksport, mener jeg det er 80% af afgiften du får tilbage.
Besvaret

Skat.dk Vær opmærksom på, at Skat trækker 15% fra afgiften før udbetaling: Skat.dk - vælg "Indførsel af biler" i menuen i højre øverste hjørne, læs "Tilbagebetaling af registreringsafgift ved udførsel". Du kan ógså finde registreringsafgiften på siden.

Besvaret
Vær opmærksom på, at Skat trækker 15% fra afgiften før udbetaling: Skat.dk - vælg "Indførsel af biler" i menuen i højre øverste hjørne, læs "Tilbagebetaling af registreringsafgift ved udførsel". Du kan ógså finde registreringsafgiften på siden.
Undsdkyld.....85% så.
Besvaret

du skal selv sætte din bil ind i 3 kategorier. (under norm, norm, over norm) eller hva de nu kalder dem. Når du så skal aflevere papirerne i høje taastrup, går de ud og ser på bilen og der, skal de så være enig i din egen vurdering af bilen. men hende jeg havde med ude anede intet om biler, bare søg for den er nyvasket..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...