benjaminsmor Skrevet November 12, 2007 Rapporter Skrevet November 12, 2007 Hej jeg vil høre om der er nogen der ved om der er en speciel sats man kan gå efter når man skal have afgiften tilbage. Altså rettere sagt hvordan finder man ud af hvormeget afgiften er??? Håber i kan hjælpe. Mvh Melissa
Claus54 Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 Hej melissa. er det den danske eller den svenske afgift...
benjaminsmor Besvaret November 12, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 12, 2007 hehe det glemte jeg lige... det er den danske. Jeg tror lidt jeg har fundet noget på skat.dk, mon det er det.....
Admin Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 Hej melissa. er det den danske eller den svenske afgift... Hvilken svensk afgift ????
Claus54 Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 Hvilken svensk afgift ???? Den 25% afgift som ligger på svenske biler.
Claus54 Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 hehe det glemte jeg lige... det er den danske. Jeg tror lidt jeg har fundet noget på skat.dk' date=' mon det er det.....[/quote'] Hvis det er en ny bil du har købt, og derefter skal have afgiften tilbage grundet eksport, mener jeg det er 80% af afgiften du får tilbage.
Danskeren Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 Skat.dk Vær opmærksom på, at Skat trækker 15% fra afgiften før udbetaling: Skat.dk - vælg "Indførsel af biler" i menuen i højre øverste hjørne, læs "Tilbagebetaling af registreringsafgift ved udførsel". Du kan ógså finde registreringsafgiften på siden.
Claus54 Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 Vær opmærksom på, at Skat trækker 15% fra afgiften før udbetaling: Skat.dk - vælg "Indførsel af biler" i menuen i højre øverste hjørne, læs "Tilbagebetaling af registreringsafgift ved udførsel". Du kan ógså finde registreringsafgiften på siden. Undsdkyld.....85% så.
nikolaj Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 du skal selv sætte din bil ind i 3 kategorier. (under norm, norm, over norm) eller hva de nu kalder dem. Når du så skal aflevere papirerne i høje taastrup, går de ud og ser på bilen og der, skal de så være enig i din egen vurdering af bilen. men hende jeg havde med ude anede intet om biler, bare søg for den er nyvasket..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu