Martin_M Skrevet November 12, 2007 Rapporter Skrevet November 12, 2007 Hej Nogen herinde der har Securitas alarm? Har læst en del om dem, og det ser ud til at det er dem, der bliver bedst anbefalet herinde... Jeg har også kigget på http://www.g4s.se, men jeg kan specielt godt lide Securitas' kamera feature :) Jeg har ikke truffet den endelige beslutning G4S vs. Securitas, men den bliver taget så snart jeg har haft besøg af dem, så de kan rådgive mig. Nogen der har et af de to selvskaber, og som kan opnå noget ved at henvise en ny kunde? Så kan i henvise til mig - Send dog lige en PM først, så der kun er en der henviser ;)
Guest Trinity Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 Securitas / Aroundio fungerer ganske upåklageligt. De er effektive og servicemindede ud over det sædvanlige! Deres kamera-feature er super. Især hvis man er svær at få fat på; ude og rejse eller lignende. Så ved de nemlig med det samme om det er falsk alarm eller ikke. Kan kun anbefale dem.
Toft Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 Har også Securitas, og har ikke noget negativt at sige om dem :th2:
Martin_M Besvaret November 13, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 13, 2007 Tak for svar. Ku jeg lokke jer til at skrive lidt mere om jeres pakker, samt hvad de koster pr md. Synes det er lidt svært at finde ud af hvad man skal betale. Der følger jo et abonnement med pakken, men hvis man vil have lidt ekstra kan jeg ikke helt lure hvad det så koster. Fx er abonnementet forskelligt på disse to pakker: http://www.securitasdirect.se/hemlarm/larmochtjanster/menu/hemlarmmedkamera.4.73b33ed2110df80dba7800013993.html Jeg vil helst have den trådløse, men det med ytre kontrol som er i den anden pakke vil jeg også gerne have... Men det kan jeg ikke lige finde som tilvalg. Men det bliver securitas, så hvis en af jer får noget ud af at henvise en kunde, så lad os lige finde ud af noget der... Send en PM
BS Besvaret November 13, 2007 Rapporter Besvaret November 13, 2007 Her i huset har vi aroundio som sad i huset i forvejen. De bød så på 2mdr gratis. Vi havde så besøg af en montør som så bliver din lokale kontakt person. Han skiftede sensorene ud til tidsvarende og satte en extra op. Vi betalte kun for den extra. Min montør kontaktede mig på et tidspunkt da han kunne se den ene sensor ikke fungerede korrekt. Så den blev lige skiftet og testet. Det er sq top service. Det var selvfølgelig UB.
lovebuine Besvaret November 13, 2007 Rapporter Besvaret November 13, 2007 Jeg har også kun gode ting at sige om Aroundio, meget fin service og jeg har haft strøm afbrydelse mange gange, de ringer altid til mig. den eneste ting der undre mig, er den fjernbetjening jeg købte af dem, til at slå min alarm til i huset, det er så dårlig kvalitet at jeg aldrig har set mage, og så til 400sek.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu