joy Skrevet November 12, 2007 Rapporter Skrevet November 12, 2007 Ja så er det blevet min tur til at stille en bunke spørgsmål. Jeg er ved at købe hus lidt uden for Helsingborg, jeg er fraskilt der er fælles forældremyndighed. Jeg er offentligt ansat i Helsingør og har idag fået den information at Helsingør kommune har en sådan ordning at ens børn kan forsætte i dansk skole hvis jeg har grænsegænger status. for mig at se er det det samme som at acceptere at Øresunds regionen ses som en samlet del frem for danmark/sverig. men men nu er det sådan at deres far lige pludselig har fået den ide at han ikke mener at det er i børnenes tarv at jeg flytter til sverig...men det er en anden diskussion..... men nu er det bare hvordan jeg står i sådan en situation de bedste hilsner Joy
gummihat.dk Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 Hej Joy, velkommen til snart. Hvad er dit spørgsmål? at faren ikke accepterer at du flytter er noget der desværre eventuelt skal løses i retten... Du stiller umiddelbart dig selv ringere da du immervæk flytter langt væk fra barnets nærområde. Skole og den slags.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu