KasperH Skrevet November 25, 2007 Rapporter Skrevet November 25, 2007 Det kan godt være at det her spørgsmål er helt ude i skoven, men på arbejdet var der idag en der sagde til mig at han kendte en i england som skulle flytte tilbage til danmark efter en årrække. og han mente at han frit kunne bringe sin bil med sig til danmark og få danske plader uden at det kostede en bondegård, og han mente dette også kunne gælde i sverige. kan det passe og gælder det også sverige hvis det da nogensiden har været sandt:new:?
Peter H. Besvaret November 25, 2007 Rapporter Besvaret November 25, 2007 Det kan godt være at det her spørgsmål er helt ude i skoven, men på arbejdet var der idag en der sagde til mig at han kendte en i england som skulle flytte tilbage til danmark efter en årrække. og han mente at han frit kunne bringe sin bil med sig til danmark og få danske plader uden at det kostede en bondegård, og han mente dette også kunne gælde i sverige. kan det passe og gælder det også sverige hvis det da nogensiden har været sandt:new:? Nej det er ikke rigtigt.man kan ikke slippe uden om afgiften... Men det der bliver tænkt på er nok flyttegods reglen....
BS Besvaret November 25, 2007 Rapporter Besvaret November 25, 2007 Men det der bliver tænkt på er nok flyttegods reglen.... ....som netop ikke virker for biler mere.
Peter H. Besvaret November 25, 2007 Rapporter Besvaret November 25, 2007 ....som netop ikke virker for biler mere. Jo hvis du kommer fra et ikke EU land :)
Sune Besvaret November 25, 2007 Rapporter Besvaret November 25, 2007 ....som netop ikke virker for biler mere. mere.... har den aldrig gjort.
BS Besvaret November 25, 2007 Rapporter Besvaret November 25, 2007 mere.... har den aldrig gjort. Det er jeg nu ret sikker på den har gjort for omkring 10-15 år siden.
Peter H. Besvaret November 25, 2007 Rapporter Besvaret November 25, 2007 Det er jeg nu ret sikker på den har gjort for omkring 10-15 år siden. Det er kun told man slipper for ..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu