Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvor kan jeg finde information om Døgnkiosker, tankstationer osv. Hvor man kan købe de fornødne ting, fredag aften og intet er åbent.? Det beror sig mest på områderne, Lindeborg og Kulladal, men hvis der er et generelt kort eller noget ville det være perfekt. På Forhånd Mange Tak.

Besvaret

Husk at de fleste dagligvare butikker har åben til kl 20-21 og nogle vist endda til kl 22. Kl 20 er heller ikke unormalt i weekenden, måske lige kl 19 nogen steder om søndagen, man kan næsten altid handle i normale dagligvare butikker i Sverige:th2:

Hvor kan jeg finde information om Døgnkiosker, tankstationer osv. Hvor man kan købe de fornødne ting, fredag aften og intet er åbent.? Det beror sig mest på områderne, Lindeborg og Kulladal, men hvis der er et generelt kort eller noget ville det være perfekt. På Forhånd Mange Tak.
Besvaret
Ica Näre på Orkestergatan har åben til 21 alle dage.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...