benjaminsmor Skrevet November 29, 2007 Rapporter Skrevet November 29, 2007 Hej er der nogen af jer der har en rigtig SØD tandlæge i kan anbefale? Jeg lider vildt meget af tandlægeskræk så jeg har det rigtig svært ved at vælge. Det må gerne være en god men forsigtig tandlæge der er forstående....
Mulde Besvaret November 30, 2007 Rapporter Besvaret November 30, 2007 Tandlæge Jan Cramer er RIGTIG god sød og RIGTIG meget opsat på, at man ikke må kunne mærke noget, når han laver sager og ting. Han bor i nærheden af Kgs. Nytorv. www.jancramer.dk Jeg kan desværre ikke hjælpe med en god svensk tandlæge - fordi min danske er så god har jeg holdt fast i ham.
benjaminsmor Besvaret November 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 30, 2007 Tandlæge Jan Cramer er RIGTIG god sød og RIGTIG meget opsat på, at man ikke må kunne mærke noget, når han laver sager og ting. Han bor i nærheden af Kgs. Nytorv. www.jancramer.dk Jeg kan desværre ikke hjælpe med en god svensk tandlæge - fordi min danske er så god har jeg holdt fast i ham. Ok det var nu mest en svensk, men hvis jeg ikke finder en god en i sverige vil jeg helt sikker benytte mig af ham, for det lyder meget godt det du skriver :) Så tak for det.
Anne-Grete Besvaret November 30, 2007 Rapporter Besvaret November 30, 2007 Ok det var nu mest en svensk' date=' men hvis jeg ikke finder en god en i sverige vil jeg helt sikker benytte mig af ham, for det lyder meget godt det du skriver :) Så tak for det.[/quote'] Jeg kan fuldt ud tilslutte mig Muldes anbefaling. Jan Cramer er sød og forstående, og han vil med garanti lytte til dig, hvis du fortæller ham om din skræk for tandlæger. Det har jeg også lidt af, men ikke mere :O)
Heidijensen Besvaret January 24, 2008 Rapporter Besvaret January 24, 2008 Er måske lidt sent ude. Hej. Jeg har benyttet mig af tandlæge Vladimir Smolak. Han var rigtig sød ved mig og går også op i at det ikke må gøre ondt. Han er også nem at forstå :) Nærmere informationer om tandlægen: Centrumtandvården Leg.tandl. V. Smolak Tandhygienist Stora Nygatan 59, 21137 Malmö Tel. +46 40 - 23 40 30 Håber det kan hjælpe
benjaminsmor Besvaret January 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 24, 2008 Hej. Jeg har benyttet mig af tandlæge Vladimir Smolak. Han var rigtig sød ved mig og går også op i at det ikke må gøre ondt. Han er også nem at forstå :) Nærmere informationer om tandlægen: Centrumtandvården Leg.tandl. V. Smolak Tandhygienist Stora Nygatan 59, 21137 Malmö Tel. +46 40 - 23 40 30 Håber det kan hjælpe Det kunne det ihvertfald, for jeg har ikke taget mig sammen endnu..... Jeg prøver at kontakte ham. Tak for din hjælp.
Uffe Besvaret January 24, 2008 Rapporter Besvaret January 24, 2008 Ellers er der Stefan Ohlsson i Friisgatan i Malmö. Ham bruger jeg http://www.stefanohlsson-dental.se/
amf Besvaret March 14, 2008 Rapporter Besvaret March 14, 2008 Vi har funde en række klinkker og det er vigtigt for at de behander patineterne godt. Se vores tandlæger i sverige, malmø og helsingborg
Lasse Besvaret March 18, 2008 Rapporter Besvaret March 18, 2008 Nogle gode anbefalinger af tandlæge i nærheden af Nobeltorget?
newport Besvaret March 18, 2008 Rapporter Besvaret March 18, 2008 Anders Ramiurs ved hansakompagniet (indgang over for HI-FI klubben)
coolio Besvaret March 19, 2008 Rapporter Besvaret March 19, 2008 hvad koster det egentlig for en alm tandrensning?, i dk gir jeg 250kr
amf Besvaret March 19, 2008 Rapporter Besvaret March 19, 2008 Tandrensning i Malmø Hvis du fik det gratis i Sverige, kunne det ikke betale billetten til Malmø. Når man betaler for en undersøgelse i Sverige, er tandrensning og evt. røntgen inkluderet i prisen. Og i den pris du opgiver har den Danske Sygesikring betalt en del af beløbet. Bliver du behandlet i Sverige får du beløbet fra sygesikringen når du har sendt regningen til kommunen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu