Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej er der nogen af jer der har en rigtig SØD tandlæge i kan anbefale? Jeg lider vildt meget af tandlægeskræk så jeg har det rigtig svært ved at vælge. Det må gerne være en god men forsigtig tandlæge der er forstående....

Besvaret

Tandlæge Jan Cramer er RIGTIG god sød og RIGTIG meget opsat på, at man ikke må kunne mærke noget, når han laver sager og ting. Han bor i nærheden af Kgs. Nytorv. www.jancramer.dk Jeg kan desværre ikke hjælpe med en god svensk tandlæge - fordi min danske er så god har jeg holdt fast i ham.

Besvaret
Tandlæge Jan Cramer er RIGTIG god sød og RIGTIG meget opsat på, at man ikke må kunne mærke noget, når han laver sager og ting. Han bor i nærheden af Kgs. Nytorv. www.jancramer.dk Jeg kan desværre ikke hjælpe med en god svensk tandlæge - fordi min danske er så god har jeg holdt fast i ham.
Ok det var nu mest en svensk, men hvis jeg ikke finder en god en i sverige vil jeg helt sikker benytte mig af ham, for det lyder meget godt det du skriver :) Så tak for det.
Besvaret
Ok det var nu mest en svensk' date=' men hvis jeg ikke finder en god en i sverige vil jeg helt sikker benytte mig af ham, for det lyder meget godt det du skriver :) Så tak for det.[/quote'] Jeg kan fuldt ud tilslutte mig Muldes anbefaling. Jan Cramer er sød og forstående, og han vil med garanti lytte til dig, hvis du fortæller ham om din skræk for tandlæger. Det har jeg også lidt af, men ikke mere :O)
  • 1 month later...
Besvaret

Er måske lidt sent ude. Hej. Jeg har benyttet mig af tandlæge Vladimir Smolak. Han var rigtig sød ved mig og går også op i at det ikke må gøre ondt. Han er også nem at forstå :) Nærmere informationer om tandlægen: Centrumtandvården Leg.tandl. V. Smolak Tandhygienist Stora Nygatan 59, 21137 Malmö Tel. +46 40 - 23 40 30 Håber det kan hjælpe

Besvaret
Hej. Jeg har benyttet mig af tandlæge Vladimir Smolak. Han var rigtig sød ved mig og går også op i at det ikke må gøre ondt. Han er også nem at forstå :) Nærmere informationer om tandlægen: Centrumtandvården Leg.tandl. V. Smolak Tandhygienist Stora Nygatan 59, 21137 Malmö Tel. +46 40 - 23 40 30 Håber det kan hjælpe
Det kunne det ihvertfald, for jeg har ikke taget mig sammen endnu..... :flov: Jeg prøver at kontakte ham. Tak for din hjælp.
  • 1 month later...
Besvaret

Tandrensning i Malmø Hvis du fik det gratis i Sverige, kunne det ikke betale billetten til Malmø. Når man betaler for en undersøgelse i Sverige, er tandrensning og evt. røntgen inkluderet i prisen. Og i den pris du opgiver har den Danske Sygesikring betalt en del af beløbet. Bliver du behandlet i Sverige får du beløbet fra sygesikringen når du har sendt regningen til kommunen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...