Jump to content

car cover

Recommended Posts

Skrevet

Var nærrig og købte et car-cover (plast-dug) i Biltema i går til min Porsche, men skidtet fløj af i nat, da man ikke kan stramme det!? Havde endda lagt nogle fliser ovenpå det (ved jorden) Nogle kreative ideer for hvordan det kan strammes/fastgøres??

Besvaret
Var nærrig og købte et car-cover (plast-dug) i Biltema i går til min Porsche, men skidtet fløj af i nat, da man ikke kan stramme det!? Havde endda lagt nogle fliser ovenpå det (ved jorden) Nogle kreative ideer for hvordan det kan strammes/fastgøres??
Det er en meget dårlig ide hvis den står uden for hvor det bläser for så står det og slider på lakken... Ps du kan leje en plads på gården hvis du vil ha den indenfor...:):)
Besvaret

Køb et originalt carcover...

Ps du kan leje en plads på gården hvis du vil ha den indenfor...
Tag imod - tag imod ! Og køb så - som jég - et originalt cover hos Porsche. Det passer 200% perfekt til netop din bil og er udført i et blødt materiale, som bilen kan ånde igennem...
Besvaret
Det er en meget dårlig ide hvis den står uden for hvor det bläser for så står det og slider på lakken... Ps du kan leje en plads på gården hvis du vil ha den indenfor...:):)
HERRE-pointe den med ridser - THANKS!!! Min far har en lukket dobbelt garage han ikke bruger, så den ryger hjem til ham........
Besvaret

Forresten har jeg besluttet at jeg VIL eje den nye GT2 - FUK den er rå:cool: Eneste problem er økonomien:o

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...