Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nu ved jeg ikke om dette emne er fuldstændig uddebatteret herinde men jeg synes ik jeg har set noget om det. Er det bare mig der er en torsk eller virker det komplet åndsvagt at der ikke er en lille vej inde på den der lille rasteplads/mødested/turistinformation der ligger før den første afkørsel? Det ville da gå lidt hurtigere hvis os der boede i Annestad bare kunne smutte igennem der istedet for at køre forbi og tilbage igen.

Besvaret
Nu ved jeg ikke om dette emne er fuldstændig uddebatteret herinde men jeg synes ik jeg har set noget om det. Er det bare mig der er en torsk eller virker det komplet åndsvagt at der ikke er en lille vej inde på den der lille rasteplads/mødested/turistinformation der ligger før den første afkørsel? Det ville da gå lidt hurtigere hvis os der boede i Annestad bare kunne smutte igennem der istedet for at køre forbi og tilbage igen.
Kan kun give dig ret, men det kommer nok aldrig til at ske, det er hegnet godt og grundet af desværre.
Besvaret
Er det bare mig der er en torsk eller virker det komplet åndsvagt at der ikke er en lille vej inde på den der lille rasteplads/mødested/turistinformation der ligger før den første afkørsel? Det ville da gå lidt hurtigere hvis os der boede i Annestad bare kunne smutte igennem der istedet for at køre forbi og tilbage igen.
Nej, du er ikke en torsk :) Men jeg tror problemet er at alle dem der skal ned til Bunkeflostrand eller Sibbarp så også vil tage den vej. Og så bliver der jo noget af en trafik den vej :eek: (lige forbi bagsiden af Annestad) Men i øjeblikket synes jeg nu det er mere irriterende at der holder så mange biler på Halmgatan, så der kun er et "spor" åbent. Det giver godt nok nogle mærkelige situationer en gang i mellem...
Besvaret
Men i øjeblikket synes jeg nu det er mere irriterende at der holder så mange biler på Halmgatan, så der kun er et "spor" åbent. Det giver godt nok nogle mærkelige situationer en gang i mellem...
Parkeringsproblemet skulle efter sigende skyldes, at Halmgatan (og Vedgatan + evt. flere) endnu ikke er officielle veje. Det bliver de først, når de er færdige med at bygge i området. Og indtil da kommer parkeringsvagterne ikke forbi, så vi skal leve med parkeringskaos + kørsel på cykelstien nogle måneder endnu... Synes nu også det er fint at kun fodgængere kan passere ved Skånegården. Et fint afsætningssted, når jeg får et lift hjem med min svensk kollega :)
Besvaret
Og når man skal retur om morgenen?
Øh ja, det ved jeg søreme ikke. Hvem sagde spøgelsesbilist?! :laugh: Man kører da bare af første gang, igennem rondellen og så er man på vej mod Köpenhamn! Men okay, man sparer ikke specielt mange kilometer... :rolleyes: Ironi: OFF :love:
Besvaret
En rasteplads i vestgående spor og en tunnel vil løse problemet. Og det kunne også gøre det noget mere interessant at pendle med Gråhunden :-)
Ja, det er nok Øresundskonsortiet der har bestemt sig for at en rasteplads med samåkningsparkering ikke vil være foreneligt med deres forretningsmæssige principper! :rolleye:
Besvaret
Men i øjeblikket synes jeg nu det er mere irriterende at der holder så mange biler på Halmgatan, så der kun er et "spor" åbent. Det giver godt nok nogle mærkelige situationer en gang i mellem...
Og bedst som man snakker om det.... De er begyndt at plante P-forbudt skilte på Halmgatan, så der er håb om at to biler rent faktisk kan passere hinanden inden længe. :)
Besvaret
Og bedst som man snakker om det.... De er begyndt at plante P-forbudt skilte på Halmgatan' date=' så der er håb om at to biler rent faktisk kan passere hinanden inden længe. :)[/quote'] Så det godt i dag :) Lækkert!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...