macpack Besvaret January 24, 2008 Rapporter Besvaret January 24, 2008 Igår lukkede bbb.se mit net, så jeg sad endnu engang i røret til bb2.se og sagde at de fandme godt må tage at sende en tekniker ud og sætte mit kabel i deres switch.. Hvilket de ville love mig at skete idag torsdag, så er spændt på at se om de har fået gjordt det når jeg kommer hjem fra arbejde, for ellers sidder jeg endnu engang i røret til dem... Fandme bare for dårligt, for har ventet 2½uge nu og ingen supportere kan forklare mig fejlen samt ingen kan sige hvornår de vil komme og sætte mig over i deres switch, før igår hvor en supporter lovet..
macpack Besvaret January 26, 2008 Rapporter Besvaret January 26, 2008 Så kom jeg tilbage på bredband2 igår, efter jeg snakkede me en gut fra supporten som hed Kristian og tilfældigvis kendte en fra viaeuropa som fik mig online 1 time efter jeg havde snakket med Kristian... Så nu er kampen bare om at de for opdateret deres packed Front på server netværket, idet der er "fucking" meget timeout samt packed Loss..
macpack Besvaret February 2, 2008 Rapporter Besvaret February 2, 2008 Vil bare lige informere at de har fået fixet linjen nu, og den køre stabilt.. Runder de 13-14mb/s op/ned, når den er belastet..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu