Liverpool CHL 5X Skrevet January 7, 2008 Rapporter Skrevet January 7, 2008 Hi boyz and girlz Ja da det nu er begyndt at se og dårlig vejr så synes jeg det på tide at skrifte mine for dæk. Men jeg ved ikke lige hvor i malmø der er nogen. Det bare alm 13" dæk så nogen der ved det billig sted som AGL i DK
JakobH Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 oftest kan det faktisk bedre betale sig at købe hos daekonline.dk istedet for dackonline.se. Jep det er samme priser, men sad og sammenlignede priser for et stykke tid siden og danmark var en smule billigere...
Liverpool CHL 5X Besvaret January 7, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 7, 2008 www.dackonline.se Tak:thumbup:
Guest Mogens Besvaret January 7, 2008 Rapporter Besvaret January 7, 2008 oftest kan det faktisk bedre betale sig at købe hos daekonline.dk istedet for dackonline.se. Men dækkene skal jo også monteres, hvorfor du blot spørger Peter Autohaus, hvad det hele skal koste dig. Han er i princippet tilknyttet daekonline ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu