duni Skrevet January 9, 2008 Rapporter Skrevet January 9, 2008 Hej Er der nogen som er bekendt med en forretning i stil med røvekøb ( som i dk ), jeg er på udkig efter glasfilt, og kan finde noget i Silvan, men det er 25 meter, og vil gerne finde en rest på 10-15 meter.....
Blackstone Besvaret February 26, 2008 Rapporter Besvaret February 26, 2008 Hej, Jeg var selv ud, men kunne ikke finde noget. Det bliver svært at finde en rest på 10-15 meter, men du kan finde ruller på 25 meter i Bauhaus.
BS Besvaret February 26, 2008 Rapporter Besvaret February 26, 2008 Hvis du alligevel kommer til dk med jævne mellemrum. Så slå et slag forbi Silvan i DK. Der er det meget billigere. Også kan du få det forgrundet. Så slipper du for det.
Kim H Besvaret February 26, 2008 Rapporter Besvaret February 26, 2008 Jem o Fix har både glasvæv og -filt (tror jeg nok - har selv kun købt væv)
Jeppe Besvaret February 27, 2008 Rapporter Besvaret February 27, 2008 Som BS skriver. Du kan købe det forgrundet. Gør det og du kan nøjes med at male det 3 gange. Det koster så det mere. Men så sparer du det i maling. :th2:
Mohlin Besvaret February 27, 2008 Rapporter Besvaret February 27, 2008 Som BS skriver. Du kan købe det forgrundet. Gør det og du kan nøjes med at male det 3 gange. Det koster så det mere. Men så sparer du det i maling. :th2: Och tid, och kraft!! Det är ett h... att grunda glasfilt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu