Mario22 Besvaret August 12, 2008 Rapporter Besvaret August 12, 2008 Never mind. Det var bare mig der misforstod noget... men ellers tak for hjælpen :D:D
Guest PeterK Besvaret December 15, 2008 Rapporter Besvaret December 15, 2008 Nu er jeg lidt i tvivl om reglerne omkring moms. Kan en forhandler i Sverige importere nedenstående bil til mig og skal jeg betale moms (privatperson): http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=93022234&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=27&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&colors=WHITE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=EstateCar〈=de&pageNumber=1 Er der betalt moms i Tyskland på denne bil? En svensk forhandler har tilbudt at hjælpe, men forstår ikke lige hvordan, for som jeg har forstået det, må den svenske forhandler ikke hente den?
Andreas- AutoPerformance Besvaret December 15, 2008 Rapporter Besvaret December 15, 2008 Nu er jeg lidt i tvivl om reglerne omkring moms. Kan en forhandler i Sverige importere nedenstående bil til mig og skal jeg betale moms (privatperson): http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=93022234&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=27&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&colors=WHITE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=EstateCar〈=de&pageNumber=1 Er der betalt moms i Tyskland på denne bil? En svensk forhandler har tilbudt at hjælpe, men forstår ikke lige hvordan, for som jeg har forstået det, må den svenske forhandler ikke hente den? Den svenska handlaren kan köpa bilen netto i Tyskland för 35300€ och sedan redovisa moms i Sverige, dvs bilen kostar 44125€ inkl 25% svensk moms.
brejner Besvaret March 6, 2009 Rapporter Besvaret March 6, 2009 cvr nummer.. men hvis man nu køber en sådan bil i tyskland skal man så have et cvr nummer eller?
Kenneth J Besvaret March 7, 2009 Rapporter Besvaret March 7, 2009 For at købe en bil i tyskland uden tysk moms, skal du have et CVR/SE nummer i autobranchen, ja. ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu