Ricko Skrevet January 20, 2008 Rapporter Skrevet January 20, 2008 Hej Alle! Jeg har hørt om nogle ændringer vedr. fastighetskatt. Hvad skal man betale i 2008 i Malmøområdet. Der er noget med nye småhuse er fritaget de første 5 år, 5-10 år halv takst, og herefter normal takst. Mer hvad er taksten?? Har også læst at når man er bosiddende i Sverige og arbejder i Danmark skal man betale skal i begge lande??
Tomcat Besvaret January 20, 2008 Rapporter Besvaret January 20, 2008 Glem alt om at betale i danmark. Det har de ikke noget med at gøre. Undtagelsesvis betaler du skat af din lønindkomst i danmark og thats it. Evt aktiver I danmark betaler du også dansk skat af. Men aktiver i sverige bli'r i sverige.
skallstorp Besvaret January 20, 2008 Rapporter Besvaret January 20, 2008 Sommerhus Medmindre det er et sommerhus. Der skal man betale skat i DK, og modregne det man har betalt til Sverige. Måske er det det trådstarter mener. Glem alt om at betale i danmark. Det har de ikke noget med at gøre. Undtagelsesvis betaler du skat af din lønindkomst i danmark og thats it. Evt aktiver I danmark betaler du også dansk skat af. Men aktiver i sverige bli'r i sverige.
Ricko Besvaret January 20, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 20, 2008 Fastighetskatt Tak for svarene, jeg mente heller ikke det med skat i Danmark holdt vand. Hvad med de nye skattesatser?? Har hørt noget med én procent af vurderingen, men det skulle laves om til fast beløb på 4600,-sek.
Roselil Besvaret January 20, 2008 Rapporter Besvaret January 20, 2008 Jeg kan ikke huske satserne - men du kan som MAX komme til at betale SEK 6.000,00 om året. Det er ihvertfald hvad vores mægler sagde da vi købte hus.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu