Sisse Skrevet January 21, 2008 Rapporter Skrevet January 21, 2008 Hej jeg fødte en dejlig dreng i onsdags på helsingborg sygehus. i DK fik vi nogle papirer dengang jeg fødte vores datter på sygehuset vi udfyldte fr at få et cpr nr. til hende.. Hvad skal man gøre her i SE ?? for at få et cpr nr. til vores søn ?? mvh. Sisse
skallstorp Besvaret January 21, 2008 Rapporter Besvaret January 21, 2008 Intet Du skal ikke göre noget, der kommer automatisk papirer fra skatteverket. Mine kom för jeg kom hjem fra hospitalet :) Tillykke med ham !
Johan&Kir Besvaret January 25, 2008 Rapporter Besvaret January 25, 2008 Fødes i DK Ved I om man også modtager et cpr. nr. til en nyfødt når barnet er født i Danmark men dets danske mor og svenske far bor sammen i sverige?
Nif Besvaret January 27, 2008 Rapporter Besvaret January 27, 2008 Hej jeg fødte en dejlig dreng i onsdags på helsingborg sygehus. mvh. Sisse Tillykke med den lille. Hvordan var oplevelsen af fødlsen i Helsingborg. Vi var jo som tidligere skrevet yderst glade for alt dernede. Men det kunne jo være vi bare var heldige.
Sisse Besvaret January 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 27, 2008 Fødslen Jamen tusind tak. Fødslen gik rigtig godt det hele tog 2½ time, så det gik rimlig stærkt. de var smadder søde på sygehuset og vil da sige til alle som er nervøse for at føde i SE, at det er der virkelig ingen grund til, syntes det var meget bedre her i sverige end det var at føde i DK, de virkede meget mere professionelle her i SE syntes jeg. og det er slet ikke svært at forstå dem.
sof Besvaret January 28, 2008 Rapporter Besvaret January 28, 2008 :o) Hej Sisse!! Tillykke meddin søn!! Jeg er ny herinde... Og fødte en dejlig dreng søndag den 13 jan i Danmark!! Ved ikke hva man gør... ville bare lige hilse på :o) Knus Sofie og Liam 15 dage
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu