Jabbekot Skrevet January 23, 2008 Rapporter Skrevet January 23, 2008 Hejsa.. Jeg skal have skiftet gløderør og justeret motor på min Saab 9-5 kombi, 3,0 TiD fra 2002. Kender I et godt, billigt og serviceminded værksted i Malmö? Det er fordi Bilprovningen sagde at den tager for meget diesel ind? Takker!
ole Besvaret January 23, 2008 Rapporter Besvaret January 23, 2008 Har prøvet Bilpartner, hvis man har tid til at være ude i et dagene, og kan få dem til kikke på bilen, så er de vel ok. Vi køre vores Saab til Bil & Traktor i Hörby, der er låne bil, og fin service.
MRoderick Besvaret January 23, 2008 Rapporter Besvaret January 23, 2008 Jeg har brugt Bilpartner i Arlöv, og har kun godt at sige. Ring og snak med Pal Hassel, værkstedschefen, han er absolut til at snakke med og vil gerne hjælpe folk med deres problemer. Han håndterede helt ombytningen af motoren i min 2000 9-5 Aero (søg på forum, og du skal finde), og sørgede også for service, bilinspektion og det hele da det endelig var på plads. Sidst jeg var derude, skulle jeg bare have et par batterier til fjernbetjeningsdimserne på nøglerne, samt en enkelt pære til en forlygte. Han skiftede det hele for mig mens jeg ventede, ganske uden beregning :)
Jabbekot Besvaret January 23, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 23, 2008 Lyder sg godt! Tusind tak!
MRoderick Besvaret January 23, 2008 Rapporter Besvaret January 23, 2008 Selv tak. De byder nogen gange også på en kop kaffe, men de har aldrig mælk til at putte i :(
MRoderick Besvaret January 23, 2008 Rapporter Besvaret January 23, 2008 Er du glad for din 3.0 TiD? Jeg overvejede at købe sådan en, men endte med en benzinsluger istedet :D Nu ser jeg at Saab er ved at varme op under en ny diesel motor ... TTiD ... jeps, to turboer ... buuuuuuuundtrææææææææk. Nåja, og den nye TurboX ser også lovende, omend voldsomt dyr og tørstig, ud.
Jabbekot Besvaret February 7, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 7, 2008 MRoderick, jeg synes at den er superlækker! Er meget positivt overrasket, idet jeg aldrig tidligere har haft en Saab.. Og dejlig motor med masser træk. Sikkert ikke den mest økonomiske diesel, da det er en stor V6-diesel (den går ca. 14-15 ved blandet kørsel), men til gengæld virker det som god kvalitet...
MRoderick Besvaret February 8, 2008 Rapporter Besvaret February 8, 2008 MRoderick' date=' jeg synes at den er superlækker! Er meget positivt overrasket, idet jeg aldrig tidligere har haft en Saab.. Og dejlig motor med masser træk. Sikkert ikke den mest økonomiske diesel, da det er en stor V6-diesel (den går ca. 14-15 ved blandet kørsel), men til gengæld virker det som god kvalitet...[/quote'] 14-15 ved blandet kørsel ... den kan min Aero ikke just prale af, specielt ikke med de nuværende dæk jeg har på... og med så meget som jeg kører hvert år, kunne det da godt være at jeg burde overveje en 3.0 TiD istedet...
Jabbekot Besvaret February 8, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 8, 2008 Tror også det handler om at man med diesel "fyrer" mest til den ved overhalinger, for det er der hvor trækket er lækrest.. Jeg kører nok lidt morfar generelt ;o) Kan bedst lidt at cruise med fartpiloten på, hehe
ole Besvaret February 11, 2008 Rapporter Besvaret February 11, 2008 MRoderick' date=' jeg synes at den er superlækker! Er meget positivt overrasket, idet jeg aldrig tidligere har haft en Saab.. Og dejlig motor med masser træk. Sikkert ikke den mest økonomiske diesel, da det er en stor V6-diesel (den går ca. 14-15 ved blandet kørsel), men til gengæld virker det som god kvalitet...[/quote'] 14-15 ved blandet kørsel, vores nye SAAB 9-3 Tid går ca. 15-16 ved blandet kørsel, med en 1.9 l motor, minus ved 3.0 l motor er de ca.6700 i årlig afgift.
Gustaf Besvaret February 12, 2008 Rapporter Besvaret February 12, 2008 14-15 ved blandet kørsel' date=' vores nye SAAB 9-3 Tid går ca. 15-16 ved blandet kørsel, med en 1.9 l motor, minus ved 3.0 l motor er de ca.6700 i årlig afgift.[/quote'] Hvilken ny Saab sælges med 3.0 liter motor? Ikke engang Aero'en har en 3.0 liter, men højst en 2.8 l
MRoderick Besvaret February 12, 2008 Rapporter Besvaret February 12, 2008 Hvilken ny Saab sælges med 3.0 liter motor? Ikke engang Aero'en har en 3.0 liter' date=' men højst en 2.8 l[/quote'] Ingen NY Saab med 3.0 liter ... men tidligere modeller. Den nye Turbo-X limited edition kommer med 2.8L V6 ... men den er sgu nok også tørstig ... lidt lissom min 9-5 Aero :(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu