Jabbekot Skrevet January 26, 2008 Rapporter Skrevet January 26, 2008 Hejsa. Nogen, der ved hvilket stik jeg skal bruge til dette udtag? Det sidder i loftet i vores køkken... Takker [ATTACH]1851[/ATTACH]
Sune Besvaret January 26, 2008 Rapporter Besvaret January 26, 2008 Et lampeudtagsstik (har sikkert et mere fancy navn, og med det kendskab jeg har til brugerne her kommer det sikkert snart flyvende, sammen med en hånlig bemærkning, og rammer mig i nakken). Kan købes i alle isenkræmmere/byggemarkeder samt IKEA mfl.
Jabbekot Besvaret January 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 26, 2008 Har bare ikke kunnet finde det i Jula osv.. Kan du sende et link til den rette model?
Sune Besvaret January 26, 2008 Rapporter Besvaret January 26, 2008 Intet link, men de skal ligne disse...
Sune Besvaret January 26, 2008 Rapporter Besvaret January 26, 2008 Jeg plejer at købe dem i Bauhaus, der har de flere forskellige versioner, afhængig om ledningen skal gå til siden eller lige ned.
bonne Besvaret January 26, 2008 Rapporter Besvaret January 26, 2008 Lampeudtag med jord Ja, jeg har købt mine hos Harald Nyborg i Sverige, tror jeg. Eller var det hos Biltema... Anyway, jeg tror, at det er nogle, du kan få i alle byggemarkeder. Bemærk, at der er to hovedtyper. Med jord og uden. Du skal have en med hul til jord, ser det ud til. Vh, Lars.
Kim H Besvaret January 26, 2008 Rapporter Besvaret January 26, 2008 Tror at det er en gammel model !!! Jeg tror, at det viste "lamputtag" er af ældre model. Det "ben" som stikker ud sidder forkert i forhold til de viste stik. På de moderne stik udgør de (op til) 3 huller/ben en ligesidet trekant. Du skal måske overveje at skifte selve "uttaget" i loftet. Alternativt tage dit billede af "uttaget" med til en rigtig svensk elektriker, som måske ligger inde med stik, der passer.
Jabbekot Besvaret January 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 26, 2008 Jeg tror at du har ret, Kim.. Men jeg må prøve at snakke med en elektriker, for de viste stik passer rigtignok ikke..
fisker Besvaret January 26, 2008 Rapporter Besvaret January 26, 2008 Køb et nyt dæksel, med jord i biltema,harald nyborg, ob og skift det, koster vel omkring 35 svenske. så er den i vinkel
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu