MRoderick Skrevet January 27, 2008 Rapporter Skrevet January 27, 2008 Hej Sidder, igen, og bander over underlige betalingssystemer ... troede aldrig at jeg skulle indrømme det, men savner faktisk PBS' Betalingsservice Anyhow, er der nogen der har fundet ud af at betale Øresundsbron via e-faktura? Bonuspoint, hvis du kan forklare hvordan man lige finder det med Nordea.se's netbank. /Morgan
Lars C Besvaret January 28, 2008 Rapporter Besvaret January 28, 2008 Skal der ikke altid være et slags betalingskort tilknyttet? Og er dermed elektronisk (hvis man da har netbank)???
Miriam Besvaret January 28, 2008 Rapporter Besvaret January 28, 2008 Skal der ikke altid være et slags betalingskort tilknyttet? Og er dermed elektronisk (hvis man da har netbank)??? Nej det behøver der ikke, jeg får girokort med en månedsregning
Homer Besvaret January 28, 2008 Rapporter Besvaret January 28, 2008 Nej det behøver der ikke' date=' jeg får girokort med en månedsregning[/quote'] ..som så koster 40 kr. ekstra i faktureringsgebyr...
Miriam Besvaret January 28, 2008 Rapporter Besvaret January 28, 2008 ..som så koster 40 kr. ekstra i faktureringsgebyr... ja, men hellere det end at blive trukket efter hver tur.
Toft Besvaret January 28, 2008 Rapporter Besvaret January 28, 2008 Min broaftale er tilknyttet mit Diners kort, så én gang om måneden kommer der en "Diners faktura" med de beløb som broen har opkrævet den seneste måned. Det er dejlig let at overskue, og så slipper jeg med et månedligt beløb der hæves via Diners på min konto, i stedet for de 30-40 enkelte beløb som broen ville have hævet hver måned på min konto. Et Diners kort eller lignende koster i øvrigt ikke 12 x 40 kr om året i gebyr, og desuden kan Diners kortet bruges til meget andet, f.eks i Diners Lounges i diverse lufthavne (bl.a CPH) ;)
Mohlin Besvaret January 28, 2008 Rapporter Besvaret January 28, 2008 PBS på svenska heter Autogiro. Prova det. OM det nu fungerar med Bron, vet jag inte.
MRoderick Besvaret January 28, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 28, 2008 PBS på svenska heter Autogiro. Prova det. OM det nu fungerar med Bron' date=' vet jag inte.[/quote'] Jeg har ikke kunnet finde Øresundsbron via Autogiro i Nordeas netbank :(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu