Toft Skrevet February 1, 2008 Rapporter Skrevet February 1, 2008 Hva faen skete der lige i nat da jeg vågnede kl 3.55 af et mega brag og regn der bare stod vandret ind på ruderne (et brag af dem der varer 6-8 sek og så fader langsomt ud)...? Troede sgu det var løgn, men der ligger ikke rigtig noget i nærheden af huset som kunne være styrtet sammen i nattens stormvejr, og således kunne have genereret et lignende brag. Lå lige og tænkte to minutter over om det virkelige tordnede eller hvad, da huset blev oplyst af endnu et lyn, og et brag et lille sekund senere Måtte lige op og kigge på vejrstationen, og temperaturen var 0,9 grader og trykket 980 hpa .....så kom der et par lyn/brag mere, og så var det hele slut efter et kvarter..... Her gik jeg og troede at tordenvejr var sådan et sommer fænomen, når luften nær jorden blev varmet op og steg til vejrs i en mere ustabil luft, men så har jeg da oplevet det her med Lidt weird, men det er vejret jo efterhånden hver 2. dag
skallstorp Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Velkommen til Skurup Godt at jeg IKKE vågnede, hader tordenvejr. Men jeg er blevet bedre af at have boet her ved Rumeleåsen så länge. Her er det nemlig tordenvejr hele året og ikke nok med det. Man kan have gläde af det lääääänge. Man kan spise aftensmad kl 18, det tordner. Man kan gå i seng kl 23 det tordner. Man kan vågne kl 0300 det tordner. Og så stå op til tordenvejr igen kl 0700. Det har noget med åsen af göre. det kommer ikke väk. Der er faktisk folk der flytter herfra af den grund. Der er også en del brände om sommeren oppe på åsen. Men nu har folk jo så heller ikke lynafleder på herovre. Måske ville det hjälpe Hva faen skete der lige i nat da jeg vågnede kl 3.55 af et mega brag og regn der bare stod vandret ind på ruderne (et brag af dem der varer 6-8 sek og så fader langsomt ud)...? Troede sgu det var løgn' date=' men der ligger ikke rigtig noget i nærheden af huset som kunne være styrtet sammen i nattens stormvejr, og således kunne have genereret et lignende brag. Lå lige og tænkte to minutter over om det virkelige tordnede eller hvad, da huset blev oplyst af endnu et lyn, og et brag et lille sekund senere Måtte lige op og kigge på vejrstationen, og temperaturen var 0,9 grader og trykket 980 hpa [img']http://www.langkawi.dk/smileys/a1378.gif .....så kom der et par lyn/brag mere, og så var det hele slut efter et kvarter..... Her gik jeg og troede at tordenvejr var sådan et sommer fænomen, når luften nær jorden blev varmet op og steg til vejrs i en mere ustabil luft, men så har jeg da oplevet det her med Lidt weird, men det er vejret jo efterhånden hver 2. dag
BS Besvaret February 1, 2008 Rapporter Besvaret February 1, 2008 Jeg så ikke på uret men jeg vågnede nok nogenlunde på samme tid af det vildeste brag EVER! hvorefter vinden gik helt amok! Det var godt nok vildt. Ærgeligt jeg ikke var mere frisk for jeg elsker sådan noget vejr.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu