flemlot Skrevet February 6, 2008 Rapporter Skrevet February 6, 2008 Jeg har nu gennem lang tid søgt på den rigtige planfor at tage bilen med til SE. Er det så dan jeg gør? 1. Forsikriger bilen i SE 2. Køre til bilprövningen og får synet bilen. 3 Ställ på mit fordon via nette 4. så får jeg svenske plader. 5. Jeg skruer de danske plader af bilen og skruer de svenske plader på. 6. Køre en tur til DK aflever mine DK plader sammen med en eksporterklæring hos SKAT 7. Venter så på at få penge til bage fra SKAT. Jeg er ikke dum men jeg vil gerne have det skået ud i PAP Det med at aflever pladerne først, kan jo ikke gå da jeg ikke kan køre i en bil uden plader, Jeg forventer kun seriøse svar.
EBL Besvaret February 6, 2008 Rapporter Besvaret February 6, 2008 Jeg forventer kun seriøse svar. Og et billede af Pippi der ryger tjald, er ikke hvad du mener med et seriøst svar...vel? ;)
CoolAIR Besvaret February 6, 2008 Rapporter Besvaret February 6, 2008 flemlot, jeg tror det EBL prøver på at sige er, at du kan finde alle svarene på det du spørger om, hvis du søger lidt ;) I øvrigt har du jo selv skåret det fuldstændigt ud i PAP - du behøver ingen hjælp. Det ser sgu også ud som om Tommy har fået en ordentlig koger på
flemlot Besvaret February 7, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 7, 2008 Tak CoolAir Så har jeg da fattede hvordan jeg gør:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu