Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg så lige at der nogen som havde arrangeret i poker aften her på sitet. Tænkte på om der var nogen som var friske på en gang poker her i Oxie. Jeg kan næsten altid i ulige uger i weekenden og kan ligge hus til. ps. Har poker bord og masser chips :laugh: Hilsen Kamran

Besvaret

Havde så regnet med at du var frisk claus :) Så mangler vi kun 3 mere :) Kvinder ingen adgang :P Dato så kunne man sige fredag den 29 Februar eller Lørdag den 1 marts.

Besvaret

oh hvorfor er det så lige at kvinder ikke har adgang???!!!! jeg ville smadre jer for vildt.. hehe ææælsker at spille poker.. og det gør manden også.... så en anden gang når kvinder må komme med i jeres "hemlige" klub vil jeg!!!..... sku!!

Besvaret

manden meddeler at han gerne vil være med... hvornår er der senest frist/afbuds dag.... vi mener ikke vi skal noget den dag... sådan lige uden at kigge i kalenderen... og nu er det vel småbeløb i spiller om (spørger den bekymrende kone om.. hehe) så snupper jeg ungerne med en tur til jylland istedet for at gå i byen... i kan jo ikke multi tærske med poker og børnepasning... millis og ørn

Besvaret

Det lyder alltiders camilla. Ja det bliver små beløb, altså regner med at vi spiller noget turnerings poker med en 50 i puljen. Vi mangler stadigvæk 2 deltager. Så folkens kom frisk.

• 3 months later...
Besvaret

Poker Vi er nogen gutter som spiller poker imorgen fredag d. 20/6 kl 19 Hvis der er nogen som er friske imorgen er i meget velkommen. Vi spiller Texas Hold'em.

Besvaret

Lige så snart jeg finde en lejlighed nede i malmø området, så er jeg helt sikkert klar til noget poker - men blir nok først i august. Så har i også tid til at spare op, inden jeg kommer og ripper jer for alle jeres spareskillinger *gnæk*

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...