Martin_M Skrevet February 10, 2008 Rapporter Skrevet February 10, 2008 Hej, Jeg har en luftdysse ellér hvad det nu hedder, som er defekt. Den larmer i hvert fald meget - som om der er noget løst inden i den. Det er den i højre side over handskerummet. Hvordan vil i beskrive/sige det på svensk? Har fået skiftet den en gang, men der tog det ca. 5 min at forklare hvad problemet var, så vil gerne kunne være lidt mere præcis denne gang Samtidig har jeg fået en hel masse små ridser på et område af 10x10 cm som jeg gerne vil have pudset/slebet - hvordan siger jeg "ridser" og pudse/slibe" Synes sku nemt man taler forbi hinanden når det er lidt mere fagsprog :( Alm. svensk er ikke noget problem... Bilen er en Audi A6
Buddha Besvaret February 10, 2008 Rapporter Besvaret February 10, 2008 Tag fat i Kress herinde fra...Han er ridsemeisteren himself!!! :)
BS Besvaret February 10, 2008 Rapporter Besvaret February 10, 2008 Hvis det er på værkstedet. Så tag en værkfører med ud og vis ham tingene. Det hjælper ret ofte på forståelsen.
Martin_M Besvaret February 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 11, 2008 Tak for svar. Vil prøve Kress Men hvad hedder en luftdysse og hvordan siger man rasler?
Kress & Betina Besvaret February 12, 2008 Rapporter Besvaret February 12, 2008 Ej do !! Ridser er da ikke lige mig, mindre buler DET er lige mig -Kress... Tag fat i Kress herinde fra...Han er ridsemeisteren himself!!! :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu