Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle Jeg studerer i København og skal her i foråret skrive mit speciale. Er der nogen som ved om der er findes nogle steder i Malmø hvor man kan sidde og studere og skrive i fred og ro. Nogen der ved om stadsbiblioteket har læsepladser eller kender andre steder, hvor der findes læse/studiepladser? /Søren

Besvaret
Hej alle Jeg studerer i København og skal her i foråret skrive mit speciale. Er der nogen som ved om der er findes nogle steder i Malmø hvor man kan sidde og studere og skrive i fred og ro. Nogen der ved om stadsbiblioteket har læsepladser eller kender andre steder, hvor der findes læse/studiepladser? /Søren
Jeg antager at du udelukkende leder efter gratis pladser. Tænker du primært på offentlige steder, altså biblioteker primært, eller søger du evt. primært et af de steder hvor du skal søge om pladsen og hvor den så er 'din' med den fordel at du kan efterlade bøger og PC? Hvis det sidste er tilfældet vil jeg foreslå dig at starte med at finde ud af hvad en "specialeplads" hedder på svensk og derefter start internetsøgningen samt evt. ring rundt til relevante institutter og store firmaer i Malmø. Jo større chancer er der naturligvis hvis det emne du skriver om har relation til instituttets/virksomhedens arbejde naturligvis. Jeg skrev selv speciale i Malaysia, det var lidt mere indbydende forhold end Malmø på en kold vinter eftermiddag... :D
Besvaret

Stadsbiblioteket Jeg skrev til dels mit speciale på Malmø Stadsbibliotek. Det fungerede helt super. Det er et virkelig godt sted med en god cafe ;) Og der er masser af gode pladser rundt omkring.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...