Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Vi var til mekaniker med bilen i forgårs da den rykker kraftigt i det i første og andet gear. Han fyldte noget "fuel injection cleaner" e.l.l. i tanken, men det hjalp ikke. Nu siger han så at "det kan være" et andet problem og det skal vi betale 4000,- for at få ordnet. Vist noget med motoren, som han ikke engang har kigget på :confused: Da jeg synes han fedter lidt rundt i det vil jeg først lige høre om en eller anden bilsagkyndig herinde har nogen idé om hvad der kan være årsagen til bilens mærkelige opførsel? Jeg har ikke selv nogen forstand på biler og mekanikeren kan jo sagtens have ret, men jeg synes bare han stikker en pris ud og stadig virker usikker på problemet, og han stiller "diagnosen" uden så meget som at have åbnet motorhjelmen og hvor første - men noget billigere - forsøg var forkert. Jeg har tænkt mig at opsøge en anden mekaniker for en second opinion, men vil alligevel gerne høre om I kunne give mig et fingerpeg om hvad der er galt. Det er en mazda 323 fra ´95.

Besvaret
Rødovre Autocenter....... Prøvensvej 25. Spørg efter Ronnie og sig Brian har sendt dig forbi.....De fikser tingene og tager ikke pis på dig.....:)
Ronnie er en røver... Skulle have 5.000 DKK for at lakere en skade på min BMW - det fiksede Hököpinge Billack for 2.000 SEK
Besvaret

Hold da op - 1600 Dkk for at lakere en skade på en BMW. Og så med regning. Tror personligt jeg ville gå uden om det "tilbud" - dét lyder alt for fantastisk. Det kan også købes for billigt. Har selv arbejdet med industrilakering i +10 år. Folk betaler gladeligt 2000-2500 DKK for lakering af 4 fælge og det er uden regning - og billigt skal jeg lige tilføje.

Besvaret
Tror personligt jeg ville gå uden om det "tilbud" - dét lyder alt for fantastisk. Det kan også købes for billigt.
Well, dig om det - skaden blev lavet, det var fint og bilen er solgt for længe siden... :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...