Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej er der nogle som kan give mig emailen til EU-kontoret i Malmø ? Jeg fandt den for en måneds tid siden, men kan simpelthen ikke finde den igen kun deres tlf. nr. Sisse

Besvaret

Nu kan det så godt være det bare er mig.... men mon ikke en venlig dame eller herre for enden af det tlf nummer kunne give dig deres email adresse? Bare et vildt gæt?

Besvaret

Bs det bare dig.. for så langt kunne jeg godt tænke :) men har ringet til dem 2 gange den ene gang var jeg nr. 64 i kø anden gang nr. 38 så hvis en vidste det herinde ville det være nemmere

Besvaret

Er det dette du søger? Europa Direkt i Malmö Europa Direkt finns på Malmö stadsbibliotek och är Europeiska kommissionens informationskontor för allmänheten. Det är ett nätverk med kontor i alla EU:s medlemsländer. På Europa Direkt finns EU-material, d v s böcker, tidningar och databaser samt personal som hjälper dig att hitta svar på dina frågor. På Malmö stadsbibliotek finns tillgång till ett brett och allsidigt urval av andra böcker, tidskrifter och databaser. Utöver informationen om EU hittar du också annat material om till exempel Europa ur ett historiskt perspektiv eller om de olika regionerna i Europa. Böcker, material och databaser På Europa Direkt har du tillgång till ca 2000 volymer om EU, tidskrifter, databaser och ett omfattande kostnadsfritt informationsmaterial. Det är t ex EG:s offentliga tryck (förordningar, direktiv och förarbeten till lagar), rapporter och dokument från EU:s institutioner och statistik från EU:s officiella statistikkontor Eurostat. Adress: Malmö Stadsbibliotek, våning 2 Kung Oscars väg 205 81 Malmö Tel. 040-660 86 54 Fax 040-660 86 51 E-post: europadirekt@malmo.se /Jesper Lau

Besvaret

Sisse, nu ved jeg ikke, om det er noget der haster ? Det er bare en tanke; Hvis de har meget lang kø til telefonen, ville det forbavse mig meget om de sidder parat ved tasterne til at besvare en email. Og sådan nogen håndlangere (sv.; ''handläggare'') vil helst have meget personlige oplysninger at forholde sig til, før de kan taste noget som helst ind i systemet. Skal man ringe nogen steder hen i Sverige, hvor de har lang kø, er det altid bedst at gøre det i morgentimen, fra 8 til 9. Der er også et kontor i Ystad, hvis det er svært at komme frem i Malmø: Europa Direkt Skåne Stortorget, Gamla Rådhuset, 271 80 Ystad Tel: 0411-57 71 98, info@europadirektskane.org www.europadirektskane.org

Besvaret

Øhh - er det ikke to forskellige ting vi taler om? EU kontoret - er det Forsäkringskassans du mener?? For det er vist noget andet de kan det, der henvises til... Bare så du er obs på det og ikke ender det forkerte sted...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...