Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

admin... hov hov......... jeg havde ikke forventet at jeg så tidligt på foråret skulle løfte en pegefinger. Som admin har jeg altså den store rutine og kendskab til fodboldens verden, at første pladsen burde være min :fight:... fortsat god turnering ;)

Besvaret

Bom bom... så er IFK Klagshamn med... selvom det lige er en runde for sent... men så kan jeg jo komme bagfra ;-) Og nu er vi 10 hold! Eneste regel fot mit hold; ingen uvaskede! Held og lykke... Pelle

• 3 weeks later...
Besvaret

Drenge... det tog sgu ikke lang tid hva'? Selvom jeg mangler point for første runde er mit hold nr. 1... selv om det kun er med 14 point ned til nr. 2... - og der er en der har fjernet sit hold fra ligaen? Nå der er jo lang tid endnu, og meget kan ske... men IFK Klagshamn styre! Pelle (Ved godt at det hedder "styrer" - morer mig bare meget over hvor dårligt teenagere staver...)

Besvaret

Nej, og allerede en runde efter er det gået tilbage for mine drenge... Og for ligaen som sådan; endnu et hold er droppet ud? Det kan måske være måden man kan vinde på... hvis der dropper et hold ud efter hver runde... Pelle

• 1 month later...
Besvaret

Er i klar over hvor svært det er at skrive en mail med armene højt hævet over hovedet? ;-) I siger bare til hvis i skal sættes til vægs i noget EM manager eller superliga næste år... Pelle

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...