michael og carina Skrevet March 5, 2008 Rapporter Skrevet March 5, 2008 Så starter superligaen igen, har oprettet en pulje til øressundsdebattens brugere. http://drommeholdet.dk/default_login.asp? Pulje.Debatligaen Kodeord Øresund Hvis der er nogen der vil være med på drømmeholdet
Juff Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 hov hov, ikke stjæle "medlemmer" fra mit dr superliga managerspil som desuden er gratis ;-) Drommeholdet koster 59,-
Kim Andersen Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 hej med dig Oxie SV har tilmeldt sig i debatliga:th2:
michael og carina Besvaret March 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2008 :o Sorry Juff. Meeen drømmeholdet er da noget federe, vil jeg sige.
Juff Besvaret March 6, 2008 Rapporter Besvaret March 6, 2008 :o Sorry Juff. Meeen drømmeholdet er da noget federe' date=' vil jeg sige.[/quote'] Det er så iorden :D
michael og carina Besvaret March 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 11, 2008 KOM NU drenge og piger. Det kan da ikke være rigtig vi kun skal være 3 i debatligaen??? Det koster kun 59 kr for at oprette et hold.
michael og carina Besvaret March 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 13, 2008 Stadig ingen????????? Spillet starter d 15.
michael og carina Besvaret March 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 15, 2008 Så er det sidste chance:) Gåt folk virkelig ikke mere op i fodbold herinde
claus Besvaret March 15, 2008 Rapporter Besvaret March 15, 2008 Jo men de er nok i den gratis liga tror du ikke...
macman Besvaret March 15, 2008 Rapporter Besvaret March 15, 2008 F1 Nu interesser superligaen mig ikke, men det gør F1 til gængæld. Jeg har oprettet 2 stk. F1 hold, hvis der er nogen der er til motorsport, så feel free to join the party, med håneret hver anden søndag : )
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu