Tomcat Skrevet March 7, 2008 Rapporter Skrevet March 7, 2008 Hej Alle Det begynder så småt at være tid til at kigge på sommer fælge. Er der nogle der kan remse nogle gode hjemmesider op? Thansen bliver jo have nogle gode knaldtilbud på fælge og dæk, har man også sådan en kæde i sverige? I må endelig gerne give nogle gode links til hvor man får bedste pris til dæk og fælge.
Buddha Besvaret March 7, 2008 Rapporter Besvaret March 7, 2008 Køb ALDRIG fælge i Thansen...... Ganske enkelt noget værre lort og blødere end modelérvoks!!!
EBL Besvaret March 7, 2008 Rapporter Besvaret March 7, 2008 Hej Alle Det begynder så småt at være tid til at kigge på sommer fælge. Er der nogle der kan remse nogle gode hjemmesider op? Thansen bliver jo have nogle gode knaldtilbud på fælge og dæk, har man også sådan en kæde i sverige? I må endelig gerne give nogle gode links til hvor man får bedste pris til dæk og fælge. http://www.bythjul.com har jeg været meget tilfreds med både kvalitets-, pris-, og leveringsmæssigt. Mht dæk er der iøvrigt virkelig mange penge at spare ved at købe dem i USA, men det kræver naturligvis at du kender nogen der kan få dem fragtet billigt til landet for at der rigtigt er penge at spare. Jeg ved ikke hvad det koster med alm. skibsfragt, men jeg kunne forestille mig at det er dyrt, måske det kan betale sig hvis man går flere sammen.
ATECH2 Besvaret March 7, 2008 Rapporter Besvaret March 7, 2008 Vil hermed støtte Hr BuddhaMule i hans udtalelser - det er desværre noget frygtelig l... som T Hansen køber og sælger, har set en T Hansen fælg som simpelthen er knækket midt over under ganske almindelig kørsel i en ganske almindelig bil fremført af en moden herre i slutningen af 50'erne... Giv lidt mere, det betaler sig! Tommy
Buddha Besvaret March 7, 2008 Rapporter Besvaret March 7, 2008 Og det siger sig selv at trafiksikkerheden forbedres væsentligt med stabile hjul og dæk....Og det koster altså!! ;)
Miriam Besvaret March 7, 2008 Rapporter Besvaret March 7, 2008 Vi har gode forhandler rabatter her, så vi giver naturligvis gode rabatter videre. Så sig til hvis der er noget du kan bruge herfra. www.eurowheels.dk
Guest Mogens Besvaret March 7, 2008 Rapporter Besvaret March 7, 2008 Netbutik... I må endelig gerne give nogle gode links til hvor man får bedste pris til dæk og fælge. www.profildirekt.de
NUT´Ztoys Besvaret March 10, 2008 Rapporter Besvaret March 10, 2008 Vi har gode forhandler rabatter her, så vi giver naturligvis gode rabatter videre. Så sig til hvis der er noget du kan bruge herfra. www.eurowheels.dk Hej Miriam, Når jeg slår min bil op, kommer der fælge frem, der aldrig vil passe på min bil. Her tænker jeg på ET. Jeg har den nye Skoda Fabia, der kører med 6,5x16, ET43. Der bliver foreslået f.eks 17" fælge med ET35:eek: De vil aldrig kunne fungere på bilen. Har prøvet:sad: Købet faktisk et sæt fælge i UK, ud fra råd fra eurowheels. Skoda kunne ikke svare og videresendte mig til eurowheels. Måtte sende dem tilbage, surt. Det er ikke for at udstille eurowheels som noget specielt dårligt, men det er ikke korrekt alt hvad der står. Hilsen Dan
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu