ZeNi Skrevet March 13, 2008 Rapporter Skrevet March 13, 2008 Undres om der er nogle som med lidt relativ kort varsel :-) kunne være friske på en aften med brætspil imorgen fredag, det er skisme længe siden. Alt fra Risk, Cassessonne, Matador, Sequens, Uno (ikke lige brætspil!) . . .
BS Besvaret March 13, 2008 Rapporter Besvaret March 13, 2008 Undres om der er nogle som med lidt relativ kort varsel :-) kunne være friske på en aften med brætspil imorgen fredag, det er skisme længe siden. Alt fra Risk, Cassessonne, Matador, Sequens, Uno (ikke lige brætspil!) . . . DAMN! Det kunne være så fedt men en julefrokost på dammer'n er i vejen! God vind
Kira Besvaret March 14, 2008 Rapporter Besvaret March 14, 2008 Jeg vil da gerne spille sammen med dig Morten - jeg er jo sådan en herlig en at spille med, jeg bliver jo aldrig hysterisk hvis jeg taber :D
Scion Besvaret March 14, 2008 Rapporter Besvaret March 14, 2008 brætspil. se det kan jeg lide :) jeg har også nogen selv hvis det skulle friste - lige i hovedet kan jeg huske game of thrones (terningsløst strategispil), starcraft (også strategispil - kan ikke huske om der er terninger).... og...hmm, vinci, endnu et terningsløst strategispil som er rimeligt hurtigt. hvorhenne og hvornår spørger jeg dog? :)
SanneJ Besvaret March 14, 2008 Rapporter Besvaret March 14, 2008 Jeg vil også gerne väre med hvis det er:) Casper er alligevel på arbejde, og jeg gider ikke male paneler:o
ZeNi Besvaret March 14, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret March 14, 2008 Super 4-5 stk. Adr. er : Rönnhagegatan 22, 21459 Malmö (Söderkulla). Af hensyn til at nogle nok skal retur fra arbejde først må det blive fra 1900. Jeg kan byde på pop-corn ad libitum, vand, cola og øl. Er det andet i måtte behøve for at komme gennem aftenen må I hellere tage det med :) Vinder hilsener Morten
Kira Besvaret March 14, 2008 Rapporter Besvaret March 14, 2008 Altså jeg vil bare lige sige at det er et krav at X-Factor er med til at spille :D
Kira Besvaret March 14, 2008 Rapporter Besvaret March 14, 2008 Vinder hilsener :D SÅDAN skal det lyde Med ULTRA vinder hilsen - klar til kamp Kira
Lynge Besvaret March 14, 2008 Rapporter Besvaret March 14, 2008 shit pas på tegninger og brikker, tror sku jeg tager en styrthjelm på, det kan gå hen og blive farligt:scared: :D SÅDAN skal det lyde Med ULTRA vinder hilsen - klar til kamp Kira
Kira Besvaret March 14, 2008 Rapporter Besvaret March 14, 2008 shit pas på tegninger og brikker' date=' tror sku jeg tager en styrthjelm på, det kan gå hen og blive farligt:scared:[/quote'] Ja tag du dine farveblyanter med så kaster vi andre terninger
Lynge Besvaret March 14, 2008 Rapporter Besvaret March 14, 2008 Ja det er det jeg altid har sagt, jeg burde få mine skole penge igen:laugh: Ja tag du dine farveblyanter med så kaster vi andre terninger
Scion Besvaret March 14, 2008 Rapporter Besvaret March 14, 2008 jeg er på vej! skulle bare lige have lidt mad først :)
SanneJ Besvaret March 14, 2008 Rapporter Besvaret March 14, 2008 Jeg körer også nu (fra Lund), skulle også lige spise:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu