Losottos Skrevet March 19, 2008 Rapporter Skrevet March 19, 2008 Hej Jeg har en Mini Cooper 1 år gammel, efter første service besøg har jeg haft udfordringer med min CVT gearkasse. I pendler kørsel som mange gange ligger mellem 80-100kmt ligger RPM mellem 3500-4000 hvilket før lå under 3000 i den fart. Jeg har hørt om en del fra USA som har haft disse problemer men primært i ældre modeller, nogen i dette forum som har kendskab til problemet?
Miriam Besvaret March 19, 2008 Rapporter Besvaret March 19, 2008 Hej Jeg har en Mini Cooper 1 år gammel, efter første service besøg har jeg haft udfordringer med min CVT gearkasse. I pendler kørsel som mange gange ligger mellem 80-100kmt ligger RPM mellem 3500-4000 hvilket før lå under 3000 i den fart. Jeg har hørt om en del fra USA som har haft disse problemer men primært i ældre modeller, nogen i dette forum som har kendskab til problemet? Hej Betina Jeg vil anbefale dig at spørge her www.coopersweden.se eller www.newmini.dk, ja eller alternativt begge steder. Der er helt sikkert nogle der kan hjælpe dig. Vores Minier er manual så jeg kender desværre ikke til problemet
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu