Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
hej alle er der nogle der hved om der er noget at spare hvis den ene forældre studerer(dagis, broafgift,o.a)
Jeg er "studerende" i SE, og har mulighed for diverse mere eller mindre anvendelige rabatter. Dog hverken bro eller dagis, men på transportsiden dog SJ og SAS, ellers er det mest rabat på sånt som kontaktlinser, adressändring, McD, Espresso house, CDon.com, ved köb af computer, böger osv. -altså ikke det store, men alligevel:)
Besvaret

Hvad tror du ? Jeg fatter ikke dit spörgsmål. Studenter rabat på broen :sick: Nej heldigvis ikke. Derimod så kan studerende ikke träkke den fra i skat. Dagis afgift,öh det får man da heller ikke i DK. Herovre betaler man efter indtägt der kan man muligvis hente noget.

hej alle er der nogle der hved om der er noget at spare hvis den ene forældre studerer(dagis, broafgift,o.a)
Besvaret

Hej SanneJ Rabat på adressändring? det er vel ikke så tit man har brug for det?? ;) Kontaktlinser og Espresso house er dog mere anvendeligt, hvor får de rabatter? Jeg mener hvilken optiker, og hvor ligger Espresso House?

Besvaret
Hej SanneJ Rabat på adressändring? det er vel ikke så tit man har brug for det?? ;)
Nu er det tjenesterne på adressändring.se man får rabat på, og jeg har da fået min post videresendt til halv pris 2 gange nu, så det er da en af de rabatter jeg rent faktisk har anvendt mig af:)
Kontaktlinser og Espresso house er dog mere anvendeligt' date=' hvor får de rabatter? Jeg mener hvilken optiker, og hvor ligger Espresso House?[/quote']Kontaktlinser er kontaklinseköb på nettet som fx. lensway.se. Espressohouse... det ved jeg ikke, mon ikke der ligger op til flere i de störrere byer? Nu ser jeg lige at der også er rabat hos Folksam, Swedbank, SFbio, Tele2, og div. tidninger -og sörme også rabat på Djurgårdens og Frölundas kampe -eller hvis man har mere lyst til Göteborgsoperan:o Så mange forskellige rabatter hos alle mulige (og umulige) steder -ikke det vilde, men vel med til at göre livet som studerende lidt lettere:cool:
Besvaret
Men er det ikke kun folk' date=' der studerer i Sverige, som kan drage nytte af alle disse rabatter? Er da selv flere gange blevet afvist med mit danske studiekort :o[/quote']Jo, som jeg skriver er jeg også studerende i SE, og kan derfor kun udtale mig om dette. Kan ikke se hvorfor man som DK-studerende skulle få billigere dagis i SE, jeg får da heller ikke studenterabatter i DK;)
Besvaret

Studierabatter i Sverige fås med et svensk studiekort eller et ISIC-kort (International Student Identity Card). På samme måde kan man i Danmark få studierabat med enten et dansk studiekort eller et ISIC. Løsningen for grænsegængere er derfor at få sig et ISIC, der kan bruges i begge lande. Kortet fås bl.a. hos Kilroy Travels og STA Travels mod studiedokumentation.

• 3 weeks later...
Besvaret
De der kontaktlinser hos http://www.lensway.se ser da ikke så billige ud som de billigste man finder via Pricerunner 110kr for 30 endags linser' date= hvad betaler du for dine linser med studierabat?
Hvilket firma har dem til 110,-? Kan ikke finde nogle til den pris via pricerunner? Kan ikke huske hvad jeg giver (og bruger heller ikke de billigste!), jeg plejer at köbe, når der er et eller andet ekstra tilbud udover den frie fragt -men studierabat fås både hos lensway og lenson. Lenson leverer dagen efter; lensway 2 dage efter:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...