jazzy Skrevet April 2, 2008 Rapporter Skrevet April 2, 2008 Hvad hedder afspændingsmiddel på svensk? I ordbogen står der godt nok avspänning, men de dunke man finder i butikkerne står der intet om det. Vi spurgte os frem, men fik en dunk med spolglans/glansemiddel...er det afspændning som vi kender det fra DK?
MC Manden Besvaret April 2, 2008 Rapporter Besvaret April 2, 2008 Hvad hedder afspændingsmiddel på svensk? I ordbogen står der godt nok avspänning' date=' men de dunke man finder i butikkerne står der intet om det. Vi spurgte os frem, men fik en dunk med spolglans/glansemiddel...er det afspændning som vi kender det fra DK?[/quote'] Jeg bruger Finish spolglans
jazzy Besvaret April 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 2, 2008 Det stod jo sørme også på vores flaske, skønt. Takker du :th2:
Juff Besvaret April 3, 2008 Rapporter Besvaret April 3, 2008 De sælger det også i willys: Willys Spoolglans, kan ikke lige huske hvad det koster, men det kan ikke være meget....
MC Manden Besvaret April 3, 2008 Rapporter Besvaret April 3, 2008 De sælger det også i willys: Willys Spoolglans, kan ikke lige huske hvad det koster, men det kan ikke være meget.... Jeg tror det magiske ord var "spolglans".... Det kan nok købes i samtlige forretninger
Juff Besvaret April 3, 2008 Rapporter Besvaret April 3, 2008 Ikke næsvis, Mc manden :D Jeg tilføjede jo bare et købseksempel...... Billigere alternativ til finish
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu